, Carrière Customer Experience, Acorel
Gratis demo
, Carrière Customer Experience, Acorel

Customer Experience

Droom je Customer Experience?
Direct relevante vacatures zien?

Acorel ademt Customer Experience. Wij zijn als geen ander in staat om sales-, service- en marketing- en commerceprocessen te verbeteren, te optimaliseren en te beheren.

Bij Acorel hebben we altijd ruimte voor consultants, project managers en business developers die vanuit klantprocessen kunnen denken. Wat vinden onze medewerkers van Acorel als werkgever? Lees dan verder!

Waarom kozen zij voor Acorel?

, Carrière Customer Experience, Acorel

Bianca Koene

SAP CX Consultant. Werkt bij Acorel sinds september 2011.

"Sinds 2007 ben ik werkzaam op het gebied van SAP CRM. Momenteel houd ik me bezig met SAP C4C en SAP Marketing. Het inrichten is minder complex, waardoor de uitdaging meer zit in het meenemen van de klant en de transitie die plaatsvindt. Werken voor Acorel bevalt me goed. Het is een leuk jong bedrijf met korte lijnen. Het samenstellen van het jaarlijkse business plan doen we samen, hierdoor heb ik echt invloed op de organisatie. Daarnaast heb ik het gevoel dat er altijd naar me geluisterd wordt. Ik vind Acorel een goede werkgever met leuke opdrachten en nog leukere collega’s."

Mark Kilsdonk

Business Consultant. Werkt bij Acorel sinds juli 2010.

"Als Business Consultant ben ik in de voorfase van een project betrokken. Dat kan zijn met het geven van een demo als pre-sales consultant, of met het analyseren hoe de processen van de klant in het nieuwe systeem verbeterd kunnen worden. Acorel heeft alleen maar klanten met complexe CRM en CX vraagstukken die in lijn liggen met mijn interesses. Acorel ondersteunt en inspireert me bij het realiseren van mijn ambitie in de functie van Solution Architect. Intern mag ik dit vakgebied met een team verder vorm geven. De setting van de meetings en de manier waarop ik met mijn collega’s samenwerk, maken dat Acorel mij een thuis gevoel geeft."

, Carrière Customer Experience, Acorel
, Carrière Customer Experience, Acorel

Joost Goudriaan

Account manager. Werk bij Acorel sinds januari 2009.

“Werken binnen Acorel vergelijk ik vaak met hoe ik vroeger met mijn vriendjes hutten ging bouwen. Mooie dingen maken, avontuurlijk, en iedereen is gelijkwaardig. Je doet het inmers met elkaar; ieder met z’n eigen specifieke kwaliteiten. En bovenal is het fun! Terwijl we nog steeds groeien blijft deze cultur behouden. Daarnaast waardeer ik het zeer dat Acorel mij steeds weet uit te dagen en tegemoet komt aan mijn persoonlijke ambities. Eerst 8 jaar lang als SAP CRM Consultant en sinds 2013 als Account Manager.”

Zit jouw profiel ertussen?

Onze klanten aan het woord...

Lees onze blogs...op het snijvlak van sales, service, marketing en commerce.

Familiebedrijf Swinkels Family Brewers belooft voor elk moment een passend biertje. Stijn Swinkels en Taco Schallenberg over de digitale transformatie waarin de klant centraal staat.

Signify: Sneller antwoord krijgen met SAP Service Cloud

In achttien maanden tijd werd SAP Service Cloud wereldwijd, in totaal in zestig landen, uitgerold. Een van de factoren die dat mogelijk maakte…

Warmteservice kiest voor omnichannel-strategie

Na de realisatie van een volledige omnichannel-strategie, was het tijd voor een nieuwe verfrissende front-end. Maar hoe migreer je naar een nieuw design en nieuwe technieken zonder opnieuw te beginnen?

Lees onze blogs...op het snijvlak van sales, service, marketing en commerce.

CallidusCloud and the SAP Customer Experience portfolio

A high level overview of the 3 key-solutions, the possible reasons to use the tools and the integration with SAP Sales Automation (C4C)

Customer Experience Transformation

from caterpillar to butterfly

"Searchandising"

Optimizing (Inter)national e-commerce to fit localized customer preferences can be a handful.

, Carrière Customer Experience, AcorelGeef je er de voorkeur aan om zelf contact met mij op te nemen? Mijn e-mailadres is jop.vening@acorel.nl. Of bel me op mijn mobiele nummer 06 – 3434 8492