Acorel
Gratis demo

Managed Services Manager

Handson Manager. Verantwoordelijk voor efficiënte service contracten en ad-hoc projecten. Enthousiaste aansturing van het team.

Als Manager Managed Services & Projecten stuur je de managed services afdeling aan die verantwoordelijk is voor efficiënte servicecontracten en innovatieve ad-hoc projecten bij klanten. Dit doe je samen met een team van zes ervaren SAP CX consultants en developers. Je bent van begin tot eind verantwoordelijk voor het kwaliteitsniveau van de dienstverlening en de klanttevredenheid. Je bent betrokken bij presales-trajecten, helpt bij de uitvoering en bent verantwoordelijk voor het behalen van omzettargets voor de contracten. Je bent voor ongeveer drie dagen per week direct met klantgerelateerde operationele zaken bezig, en twee dagen per week met coördinatie, optimalisatie en strategie.

In deze brede en uitdagende rol ben je gespitst op continue ontwikkeling en professionalisering van de afdeling. Je denkt nieuwe service proposities uit, biedt aanvullende dienstverlening bij klanten aan en zorgt er voor dat de dienstverlening aan blijft sluiten op de marktbehoefte in het dynamische werkveld van SAP Customer Experience.

Hoe kan je dag er uit zien?

Samen met de Account manager bereid je een afspraak bij een nieuwe opdrachtgever voor. Je hebt ideeën voor een nieuwe service propositie die je daar wilt voorleggen.

Daarna volgt het wekelijkse team overleg waarin de ervaren 3e-lijns team leden de lopende trajecten en onderlinge werkverdeling bespreken. Indien nodig sta je hen bij met hulpvragen volgende uit de service contracten of ad-hoc projecten en stimuleert ze om procesverbeteringen van binnenuit voor te stellen, te implementeren en te borgen. Je plant een ad-hoc project in waarvoor een deel van je teamleden een aantal dagen bij de klant op locatie zullen zijn.

Je stuurt rapportages aan klanten en intern aan het MT. Daarnaast ben je bezig met een nieuw systeem om interne en externe rapportages te stroomlijnen.

Tot slot heb je een afspraak bij een bestaande klant om over de huidige dienstverlening te praten en onderzoekt mogelijkheden om extra proces- en systeemverbeteringen voor de klant te kunnen implementeren

Iedere 2 weken heb je operationeel overleg met Sales manager en Delivery manager. 1 keer per maand heb je strategisch overleg met het MT.

Taco Schallenberg

Ik ben één van de drie directeuren en oprichters bij Acorel

De klanten van Managed Services & Projecten waarderen de afdeling jaarlijks gemiddeld met een 7,8. Uit de jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoeken komt naar voren dat zij de flexibiliteit en het persoonlijke contact als bijzonder prettig ervaren. Taco Schallenberg: “Met ons als partner kunnen organisaties precies de capaciteit inhuren die ze nodig hebben. Wij nemen desgewenst het complete beheer over, maar het is ook mogelijk ons in te schakelen als er behoefte is aan extra handjes of specialistisch advies. Met name op het gebied van Customer Experience Cloud oplossingen van SAP is Acorel als niche partij dé ideale partner om de klant op afstand bij te staan. Zij kunnen altijd telefonisch en digitaal contact met ons opnemen en daarnaast gaan we ook periodiek bij hen langs.”

Wat vragen wij van jou?

Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als SAP CRM of SAP C4C consultant. Je hebt management ervaring of bent klaar voor een volgende stap in die richting.

Je bent daadkrachtig en resultaatgericht zowel richting de klant als binnen het eigen team en organisatie. Je hebt gevoel voor wat er bij klanten leeft en weet daar op in te spelen. Je bent enthousiast, gedreven en weet op verscheidene niveaus te overtuigen. Daarnaast stuur je met plezier en enthousiasme effectief het Managed Services team aan.

Wat bieden wij jou?

1

Inspirerende en gedreven collega’s en een transparante en prettige werksfeer in een groeiende, succesvolle organisatie.

2

Uitdagende cases. Direct impact bij grote interessante opdrachtgevers in de innovatieve en dynamische markt van SAP Customer Experience vanuit een relatief kleine kernorganisatie.

3

Continue aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en vaktechnische ontwikkeling.

4

Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling en je bijdrage aan de groei van Acorel.

5

Bovengemiddelde primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a.:

>26 Vakantiedagen + Bonusregeling + Goed en compleet pensioen + Leaseauto of mobiliteitsregeling + Acorel Academy + Ski-vakantie.

Wie zijn wij?

Acorel is dé expert op het gebied van sales, services, marketing & commerce processen. Onze SAP Customer Experience practice met meer dan vijftig consultants en developers behoort tot de grootste en meest ervaren van Nederland.

Onze Visie: In de wereld van morgen is een digitale, verrassende en ontzorgende Customer Experience de norm. We leiden onze klanten door die transformatie en overtreffen daarmee de klantbeleving. We bieden de beste werkomgeving voor mensen die onze ambitie delen en samen bieden we onze klanten ongekende meerwaarde.

Onze Missie: Onze missie is om organisaties te laten uitblinken door het creëren van de krachtigste Customer Experience.

Reageren?

Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer direct via onderstaande button. Wil je eerst meer informatie? Bel me dan gerust op mijn mobiele nummer 06 – 3434 8492 of email me via jop.vening@acorel.nl.