Acorel
Gratis demo
Acorel background

Officemanager

Onze officemanager in Alkmaar gaat in juni 2021 met zwangerschapsverlof en wij zoeken om deze reden versterking voor de periode 17 mei 2021 tot en met 12 november 2021.

De functie
In deze parttimefunctie ben je verantwoordelijk voor een zeer divers takenpakket. Samen met je collega officemanager in Den Bosch zorg je ervoor dat de administratie en allerlei andere processen op kantoor op rolletjes lopen.

Als officemanager:
Werk je samen en verdeel je de werkzaamheden met je collega officemanager in ’s- Hertogenbosch en stem je zaken af met onze boekhouder.

  • Ben je het aanspreekpunt van consultants met betrekking tot ziekmelding, vakanties, leaseauto, ICT en arbeidsvoorwaarden.
  • Is de CFO jouw directe leidinggevende en bied je ondersteuning aan het managementteam.
  • Ben je het eerste aanspreekpunt wanneer er naar kantoor gebeld wordt.
  • Verwerk je de inkomende post op kantoor in Alkmaar (1x per week).
  • Geef je water en liefde aan de planten op kantoor in Alkmaar (1x per week).
  • Keur je declaraties en inkoopfacturen goed, zet je betalingen klaar en verwerk je dit in ons boekhoudsysteem Twinfield.
  • Ben je verantwoordelijk voor de urenadministratie: rapportages en controle.
  • Ben je de organisator van de personeelsmeetings en social events.
  • Ben je verantwoordelijk voor de presentjes bij verjaardagen, jubilea, geboortes, huwelijken en andere bijzondere gebeurtenissen.

Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal een jaar werkervaring in secretarieel en administratief werk
  • Zelfstandig, nauwkeurig, enthousiast en proactief
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • HBO werk- en denkniveau
  • Woonachtig in de omgeving van Alkmaar en bereidheid tot reizen voor personeelevents
  • Goede beheersing van Microsoft Office

Wat bieden wij jou?

1

Inspirerende en gedreven collega’s.

2

Professionele en leuke collegiale werksfeer met een hoge fun-factor.

3

Een succesvolle, groeiende organisatie met veel persoonlijke aandacht.

4

Bovengemiddelde primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a.:

Een marktconform salaris + beste hardware + 25 Vakantiedagen + goed en compleet pensioen.

Reageren?

Herken jij je in dit profiel of heb je nog vragen neem dan contact op met Simone Adema (Officemanager Alkmaar) via 06-52072838, stuur een mail naar  simone.adema@acorel.nl.

Onze kernwaarden

Persoonlijke ontwikkeling

Cutting-edge projecten
Meest recente technologieën
Steile leercurve
Iedereen is je mentor
DevDagen
Echte leeromgeving

Hecht team


Team ondersteunt elkaar door dik en dun

Ieder zijn eigen specialisatie
Van elkaar leren
Jong en gedreven
Sociaal
Open en plezierig

Persoonlijke vrijheid


Mensgericht
Flexibele werktijden
Het nieuwe werken
Maar je houdt wél rekening met je team


Wie zijn wij?

Acorel is dé expert op het gebied van sales, services,  marketing & commerce processen. Onze SAP Customer Experience practice met meer dan vijftig consultants en developers behoort tot de grootste en meest ervaren van Nederland.

Onze Visie: In de wereld van morgen is een digitale, verrassende en ontzorgende Customer Experience de norm. We leiden onze klanten door die transformatie en overtreffen daarmee de klantbeleving. We bieden de beste werkomgeving voor mensen die onze ambitie delen en samen bieden we onze klanten ongekende meerwaarde.

Onze Missie: Onze missie is om organisaties te laten uitblinken door het creëren van de krachtigste Customer Experience.