Acorel
Gratis demo

SAP CX Consultant – Managed Services

Als SAP CX Consultant ben jij dé sparringpartner voor een klant na de Go-live. Je bent de spin in het web tussen klant en onze technische consultants (32-40 uur).

Wat bieden wij

Een competitief en marktconform salaris.

Enthousiaste en gedreven collega’s, een transparante en prettige werksfeer en een groeiende organisatie. We bieden alle ruimte voor eigen ondernemerschap.

Flexibele werkuren en mogelijkheden om vanuit huis te werken.

Je krijgt 25 vakantiedagen, winstdeling, goed en compleet pensioen, telefoon van de zaak, etc.

Bij Acorel besteden we veel aandacht aan persoonlijke ontwikkeling en dat vertalen we in een persoonlijk ontwikkelbudget en een aantal studiedagen.

Vind je klantcontact het leukst aan jouw baan en ben jij altijd geïnteresseerd in de laatste ontwikkelingen van SAP en de markt? Dan is de rol van SAP CX Consultant – Managed Services bij Acorel wellicht iets voor jou. Lees hieronder meer over deze nieuwe rol.

Wat ga jij doen?

Bij Acorel geloven we dat het succes van een SAP CX implementatie pas echt wordt bepaald ná de Go-live. Daarom ondersteunen wij ook onze klanten na de Go-live via de afdeling Managed Services.

Als SAP CX Consultant ben jij dé sparringpartner voor een klant na de Go-live, variërend van service, ondersteuning, onderhoud en beheer tot de optimalisatie van systemen, portals en mobiele applicaties. Jij zorgt ervoor dat onze klanten binnen no-time up and running zijn en dat issues en updates snel worden afgehandeld. Anderzijds denk jij proactief mee met eventuele uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden en bent dus goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen SAP en de markt.

Je werkt in een team, maar bent verantwoordelijk voor één of meerdere focus klanten en bent het aanspreekpunt voor deze klanten. Je neemt belletjes van klanten aan en pakt tickets op. Bij complexere zaken ben je de spin in het web tussen klant en onze technische consultants. Je stemt de planning af met de klant, bewaakt de voortgang en SLA tijden van incidenten, plant resources voor tickets, zorgt voor de juiste documentatie en controleert de bestede uren versus de ingeschatte uren. Regelmatige klantevaluaties om de klanttevredenheid te bewaken is cruciaal in deze rol. Geen dag is hetzelfde in deze rol.

Wat zoeken wij?

  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met SAP C4C (Sales, Service, Marketing) en middleware monitoring;
  • Kennis en/of ervaring met ticket management, CRM on-premise, basis monitoring, CPI, PDI en een actuele ITIL4 certificering is een pré;
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en kunt snel klantbehoeften en -processen doorgronden;
  • Je bent op zoek naar een dynamische omgeving met veel klantcontact.

Wat bieden wij jou?

  • Enthousiaste en gedreven collega’s, een transparante en prettige werksfeer en een groeiende organisatie. We bieden alle ruimte voor eigen ondernemerschap.
  • Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling en jouw bijdrage aan de groei van Acorel.
  • Flexibele werkuren en mogelijkheden om vanuit huis te werken.
  • Een competitief salaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden met onder meer 25 vakantiedagen, winstdeling, goed en compleet pensioen, telefoon van de zaak en focus op ontwikkeling.

Wat doet Acorel?

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten. Wij begeleiden klanten bij veranderingen van systemen, processen, mensen en hun manier van werken om meetbare verbeteringen te bereiken in efficiëntie, effectiviteit en tevredenheid, gericht op het optimaliseren van de klantbeleving die zij bieden. Vanuit die rol brengen we het bieden van een betere klantbeleving binnen handbereik van onze opdrachtgevers.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

candidate,experience,op zoek,SAP CX Consultant,sap cx consulting,sap consultant,sap consultant worden,sap consultant vacature,sap cx,sap cx suite,acorel

Hoe kan je dag als SAP CX Consultant eruit zien?

08.30 Via Topdesk een aantal tickets oppakken, variërend van een nieuw rapport opstellen en de waardes aanpassen in de functionaliteit.
10.30 Aanpassing voor een klant maken binnen de functionaliteit: tile maken op de pagina
11.00 MS weekoverleg
12:00 Lunchwandeling met collega’s
13.00 Briefing collega over wat er bij een klant moet gebeuren
14.00 Plan uitwerken voor een klant om via formulieren data te ontsluiten
17.00 Laatste afstemming met de klant over de formulieren

Wie gingen je voor?

Bianca Koene, SAP CX Consultant

“Sinds 2007 ben ik werkzaam op het gebied van SAP CRM. Momenteel houd ik me bezig met SAP C4C en SAP Marketing. Het inrichten is minder complex, waardoor de uitdaging meer zit in het meenemen van de klant en de transitie die plaatsvindt. Werken voor Acorel bevalt me goed. Het is een leuk jong bedrijf met korte lijnen. Het samenstellen van het jaarlijkse business plan doen we samen, hierdoor heb ik echt invloed op de organisatie. Daarnaast heb ik het gevoel dat er altijd naar me geluisterd wordt. Ik vind Acorel een goede werkgever met leuke opdrachten en nog leukere collega’s.”

candidate,experience,op zoek,SAP CX Consultant,sap cx consulting,sap consultant,sap consultant worden,sap consultant vacature,sap cx,sap cx suite,acorel

Meer weten over werken bij Acorel?

radwan 1

Radwan Ahmed
Corporate IT Recruiter

radwan.ahmed@acorel.nl
+31 6 820 90 624

Wil je meer informatie voor jouw eventuele sollicitatie? Of een vrijblijvende kennismaking? Neem dan contact met mij op.

Mocht je een vraag hebben, dan kun je ook een kort mailtje met je telefoonnummer en beschikbaarheid sturen en dan bellen we je terug. Hiervoor mag je ook ons contactformulier gebruiken!

Meer vacatures