Acorel
Gratis demo
Acorel background

SAP CX Consultant – Managed Services (32 tot 40 uur)

Vind je klantcontact het leukst aan jouw baan en ben jij altijd geïnteresseerd in de laatste ontwikkelingen van SAP en de markt? Dan is de rol van SAP CX Consultant – Managed Services bij Acorel wellicht iets voor jou. Lees hieronder meer over deze nieuwe rol.

Wat ga je doen?

Bij Acorel geloven we dat het succes van een SAP CX implementatie pas echt wordt bepaald ná de Go-live. Daarom ondersteunen wij ook onze klanten na de Go-live via de afdeling Managed Services.

Als SAP CX Consultant ben jij dé sparringpartner voor een klant na de Go-live, variërend van service, ondersteuning, onderhoud en beheer tot de optimalisatie van systemen, portals en mobiele applicaties. Jij zorgt ervoor dat onze klanten binnen no-time up and running zijn en dat issues en updates snel worden afgehandeld. Anderzijds denk jij proactief mee met eventuele uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden en bent dus goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen SAP en de markt.

Je werkt in een team, maar bent verantwoordelijk voor één of meerdere focus klanten en bent het aanspreekpunt voor deze klanten. Je neemt belletjes van klanten aan en pakt tickets op. Bij complexere zaken ben je de spin in het web tussen klant en onze technische consultants. Je stemt de planning af met de klant, bewaakt de voortgang en SLA tijden van incidenten, plant resources voor tickets, zorgt voor de juiste documentatie en controleert de bestede uren versus de ingeschatte uren. Regelmatige klantevaluaties om de klanttevredenheid te bewaken is cruciaal in deze rol. Geen dag is hetzelfde in deze rol.

Wat zoeken wij?

  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met SAP C4C (Sales, Service, Marketing);
  • Kennis en/of ervaring met ticket management, CRM on-premise, basis monitoring, CPI, PDI en een actuele ITIL4 en SAP C4C certificering is een pré;
  • Technisch inzicht met kennis van programmeertalen als Java(script) of ABAP(script) is een pré;
  • Je bent klantgericht en communicatief sterk;
  • Je bent proactief, oplossingsgericht en kunt snel klantbehoeften en -processen doorgronden;
  • Je bent op zoek naar een dynamische omgeving met veel klantcontact.

Wat bieden wij jou?

1

Enthousiaste en gedreven collega’s, een transparante en prettige werksfeer en een groeiende organisatie. We bieden alle ruimte voor eigen ondernemerschap.

2

Serieuze waardering en beloning voor jouw ontwikkeling en jouw bijdrage aan de groei van Acorel.

3

Flexibele werkuren en mogelijkheden om vanuit huis te werken.

4

Een competitief salaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden met onder meer 25 vakantiedagen, winstdeling, goed en compleet pensioen, auto en telefoon van de zaak en focus op ontwikkeling.

Over Acorel

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan bij toonaangevende klanten zoals Royal Swinkels Family Brewers, ForFarmers, Hanos, Intergamma en Plieger. Ook begeleiden we klanten in het vertalen van hun strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in verschillende branches. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het voor de klant gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

Carriere Acorel vraag DiewkeHerken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer direct via onderstaande button. Wil je eerst meer informatie? Stuur dan een email naar dieuwke.van.woensel@acorel.nl.
Mocht je een vraag hebben, dan kun je ook een kort mailtje met je telefoonnummer en beschikbaarheid sturen en dan belt Dieuwke je.