Acorel
Gratis demo

Kom je klantbeloftes na met SAP Service Cloud

Zorg ervoor dat je voor, tijdens en na iedere aankoop je klanten optimale service biedt en altijd je beloften nakomt. Zet je klanten centraal!
Bekijk ons aanbod

Wil je dat klanten de best mogelijke service-ervaring krijgen en dat jouw servicemedewerkers eenvoudig en snel kunnen plannen, dispatchen en monitoren? Ontdek de unieke combinatie van alle aspecten van SAP Service Cloud en een implementatie met Acorel als partner voor Customer Experience.

Bied omni-channel service

Verhoog de klantbetrokkenheid door ze op elk moment van dienst te zijn, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met je op te nemen. Houd klanten op de hoogte van hun serviceverzoeken.

Verbeter service excellence

Stroomlijn je serviceprocessen, plan technici snel in en voorzie servicemonteurs van de juiste kennis en tools zodat de service de eerste keer meteen goed is.

Creëer winstgevendheid met service

Transformeer je serviceafdeling van een kostenpost naar een winstgevend business model door service te voorspellen en de klantervaring te verbeteren.

Acorel & Noventum: Winstgevende groei door service

Bent u een organisatie die op SAP-software draait en bereid bent om de volgende stappen te zetten om uw service winstgevend te laten groeien? Service Growth with SAP is ontworpen door Acorel en Noventum Service Management om uw serviceorganisatie naar het volgende volwassenheidsniveau te brengen met een minimale time-to-value, uitgaande van uw huidige situatie, resulterend in superieure klantervaringen en optimale winstmarges.

Meer weten? Vul je gegevens in en download onze leaflet.

Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,service,klantenservice,customer service,field service,field service management,service management,klantcontactcentrum,service management systeem,service management tool,service management processen,service management software,service tool,klantenservice tool,klantenservice tooling,sap service cloud,sap service cloud c4c,sap service cloud portal,sap service cloud roadmap,sap service cloud pricing,sap service cloud new agent desktop,service cloud,service cloud voice,service cloud features,service cloud salesforce,sap cx partner,sap cx,implementatie,partner,implementeren

Sneller klachten afhandelen en je klanttevredenheid verbeteren met SAP Service Cloud

Service draait om klanten en het creëren van memorabele momenten. Met SAP Service Cloud ben je in staat om de beste service vóór, tijdens én na de aankoop te leveren. Door ervaringen van klanten naadloos op elkaar aan te laten sluiten en ze bij iedere stap te ondersteunen, onderscheidt je bedrijf zich van de concurrentie. En door in contact te blijven met je klanten krijg je input om je producten en diensten verder te ontwikkelen.

Dankzij de naadloze integratie met SAP- en non-SAP-systemen koppel je service bovendien eenvoudig aan je sales-, marketing- en commerceprocessen. Zo ben je in staat om een optimale customer experience te bieden​

Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,service,klantenservice,customer service,field service,field service management,service management,klantcontactcentrum,service management systeem,service management tool,service management processen,service management software,service tool,klantenservice tool,klantenservice tooling,sap service cloud,sap service cloud c4c,sap service cloud portal,sap service cloud roadmap,sap service cloud pricing,sap service cloud new agent desktop,service cloud,service cloud voice,service cloud features,service cloud salesforce,sap cx partner,sap cx,implementatie,partner,implementeren

Implementeer SAP Service Cloud in enkele weken!

Ben jij klaar voor een 9+ klantbeleving? Ontdek hoe de Field Service Accelerator je helpt je niveau van dienstverlening en de klantbeleving te verhogen. Realiseer maximaal tevreden klanten, optimaliseer je operationele efficiëntie en verhoog het gebruiksgemak van je field service in de dagelijkse praktijk. De Field Service Accelerator is een SAP gekwalificeerde partner package oplossing op basis van SAP Field Service Management, onderdeel van SAP Service Cloud.

Self-service portaal & chatbot

Bied je klanten een 360 graden overzicht van hun installed base (assets) en serviceverzoeken en laat ze 24/7 eenvoudig nieuwe service calls aanmaken. Daarnaast kan je de chatbot gebruiken om je klanten antwoord te geven op de veelgestelde vragen of om ze door te verwijzen naar het klantcontactcentrum.

sap service cloud self service portal
sap service cloud planning dispatching

Planning & dispatching

Jouw serviceteams kunnen eenvoudig serviceverzoeken plannen door middel van drag & drop functionaliteit in ons live planbord. Het biedt real-time beschikbaarheid van monteurs, inzicht in skills en locatieoverzichten om op elk moment de juiste servicemedewerker te selecteren.

Mobiele app voor de buitendienst

SAP Service Cloud biedt de technici een gebruiksvriendelijke applicatie voor iOS en Android die zelfs offline te gebruiken is! Dankzij de vereenvoudigde gebruikersinterface worden technici stap voor stap door het hele serviceproces geleid. De mobiele app ondersteunt hen met checklists en de mogelijkheid tot handtekeningen tijdens de uitvoering van de service.

sap service cloud app
sap service cloud analytics

Rapportages en dashboards

Natuurlijk zijn de KPI’s van de serviceafdeling belangrijk om operational excellence te garanderen. De dashboards in de oplossing bieden nauwkeurige informatie over het serviceproces, zoals first time right, first time fix en responstijden.

Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,service,klantenservice,customer service,field service,field service management,service management,klantcontactcentrum,service management systeem,service management tool,service management processen,service management software,service tool,klantenservice tool,klantenservice tooling,sap service cloud,sap service cloud c4c,sap service cloud portal,sap service cloud roadmap,sap service cloud pricing,sap service cloud new agent desktop,service cloud,service cloud voice,service cloud features,service cloud salesforce,sap cx partner,sap cx,implementatie,partner,implementeren

Ontdek onze SAP Service Cloud blogs

Benieuwd hoe je klantbeloften nakomt in elke stap van de customer journey? Hoe medewerkers van de klantenservice een compleet beeld krijgen van klanten? Of wil je weten wat SAP Service Cloud jouw organisatie te bieden heeft?​ Bij Acorel weten we hoe je met een service oplossing een onuitwisbare indruk achterlaat bij klanten. Die kennis delen we graag in onze blogs! Lees ze en kom erachter hoe je met SAP Service Cloud altijd en overal een persoonlijke ervaring biedt.

Signify

Signify QA video foto
Ontdek hoe Signify SAP Service Cloud gebruikte om de klantenservice een compleet beeld van de klant te geven en daarmee niet alleen de service-ervaring van klanten te verbeteren, maar ook feedback te krijgen op producten en diensten.

Strukton Worksphere

Strukton en Acorel
Strukton legt het fundament voor datagedreven beslissingen in aanbestedingsprocessen. Nadat zij de order hebben geboekt, zorgen zij voor een optimaal serviceproces met SAP Service Cloud.

itsme

itsme weet tachtigduizend contacten persoonlijk te bedienen

Een belangrijke stap in het digitale verbeterproces is de implementatie SAP Service Cloud. Medewerkers hebben op ieder device en iedere locatie real-time de beschikking over actuele en uitgebreide klantinformatie en statusupdates.

Waarom Acorel

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

Wij laten organisaties uitblinken in Customer Experience

E-commerce

Bied jouw klant een gepersonaliseerde beleving en verbeter de online omzet van ieder business model met e-commerce.

CRM

Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om leads en verkoopkansen effectief te verzilveren.

Marketing

Stimuleer conversies, orderfrequentie en orderwaarde door de kracht van gepersonaliseerde omni-channel campagnes.

Customer Data

Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke ervaring over alle kanalen heen.

Meer weten? Kom in contact

Gert-Jan Stolmeijer

Solution Advisor

Joost Goudriaan

Account Manager

Teun van den Elzen

Customer Experience Consultant