Acorel
Gratis demo

Transformatie met identiteitsbehoud Customer Experience bij groothandel Plieger

29 september 2020
Opname bekijken

Transformatie met identiteitsbehoud Customer Experience bij groothandel Plieger

Hoe overleeft een 100 jaar oud merk als Plieger de komende 10 jaar? In dit webinar neemt Jeroen Heydendael ons mee in de dagelijkse realiteit van een van oorsprong traditioneel familiebedrijf dat transformeert naar een moderne organisatie met de juiste balans tussen clicks & bricks.

Als groothandel is de installateur al jaren dé partner voor Plieger. Maar welke waarde heeft een groothandel voor haar klanten? Is Plieger het magazijn voor de installateur? Just In Time delivery? Samen met de installateur online marketing doen? Welke plek heeft Plieger in de waardeketen nu en in de toekomst?

Welke traditionele waarden neem je als merk mee in deze transitie? Welke waarden kan je juist gebruiken om te kunnen innoveren? Hoe zet je in op productontwikkeling en bewaak je gelijktijdig de identiteit van het merk? 

Over het belang van Customer Experience en hoe dit, in alle functies van de organisatie van chauffeurs tot installateurs, doorleeft.

Experts Donia Ibrahimi (SAP) en Mark Kilsdonk (Acorel) schuiven aan om te duiden hoe je met het inzichtelijk krijgen en koppelen van de juiste data nieuwe markten kan aanboren en de toegenomen klantverwachtingen kan overtreffen.

Reis mee met de digitale transformatie van Plieger!

Wil je de Emerce webinar van 29 september graag terug zien? Dat kan!

Jeroen Paco Heyendael Plieger

Jeroen Heydendael [Plieger]

Jeroen bouwt aan de toekomst van de Plieger Groep met balans in innovatie en organisatie-identiteit. In een mix van mensen, merk, marketing, e-commerce, data, techniek en creativiteit.

Customer Experience,digitale transformatie,CX,Plieger,Emerce,webinar,sap cx,sap customer experience

Mark Kilsdonk [Acorel]

Ervaren en gedreven adviseur op het gebied van Customer Experience. Vanuit die rol is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantervaring door praktische, haalbare en meetbare stappen te definiëren op weg naar het gewenste einddoel.

Customer Experience,digitale transformatie,CX,Plieger,Emerce,webinar,sap cx,sap customer experience

Donia Ibrahimi [SAP]

Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.

Krijn Schuurman Moderator en host Emerce

Krein Schuurman [Emerce]

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

1

Transitie traditioneel naar online​

2

Innovatie met identiteitsbehoud

3

B2i & Customer Experience

7 juli 2022

Opening & netwerkborrel nieuw kantoor

Lees meer
14 april 2022

‘Inspired in 90 minutes’ no. 6

Lees meer
28 september 2021

How to integrate Business & IT for successful service digitalisation?

Lees meer
16 september 2021

‘Inspired in 90 minutes’ no. 5

Lees meer