Acorel
Gratis demo
Emerce webinar Plieger 29 sept 2020

Emerce Commerce Webinar

29 september 2020
Opname bekijken
Deelnemers Emerce webinar

Transformatie met identiteitsbehoud

Customer Experience bij groothandel Plieger

Hoe overleeft een 100 jaar oud merk als Plieger de komende 10 jaar? In dit webinar neemt Jeroen Heydendael ons mee in de dagelijkse realiteit van een van oorsprong traditioneel familiebedrijf dat transformeert naar een moderne organisatie met de juiste balans tussen clicks & bricks.

Als groothandel is de installateur al jaren dé partner voor Plieger. Maar welke waarde heeft een groothandel voor haar klanten? Is Plieger het magazijn voor de installateur? Just In Time delivery? Samen met de installateur online marketing doen? Welke plek heeft Plieger in de waardeketen nu en in de toekomst?

Welke traditionele waarden neem je als merk mee in deze transitie? Welke waarden kan je juist gebruiken om te kunnen innoveren? Hoe zet je in op productontwikkeling en bewaak je gelijktijdig de identiteit van het merk?

Over het belang van Customer Experience en hoe dit, in alle functies van de organisatie van chauffeurs tot installateurs, doorleeft.

Experts Donia Ibrahimi (SAP) en Mark Kilsdonk (Acorel) schuiven aan om te duiden hoe je met het inzichtelijk krijgen en koppelen van de juiste data nieuwe markten kan aanboren en de toegenomen klantverwachtingen kan overtreffen.

Webinar thema's

1

Transitie traditioneel naar online​

2

Innovatie met identiteitsbehoud

3

B2i & Customer Experience

Sprekers

Jeroen Heydendael

Jeroen Paco Heyendael Plieger

Manager eCommerce en Marketing Plieger Groep

Jeroen bouwt aan de toekomst van de Plieger Groep met balans in innovatie en organisatie-identiteit. In een mix van mensen, merk, marketing, e-commerce, data, techniek en creativiteit.

Donia Ibrahimi

Customer Experience Solution Advisor bij SAP

Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.

Mark Kilsdonk

Mark Kilsdonk consultant Acorel grijze achtergrond

Solution Advisor Customer Experience van Acorel

Ervaren en gedreven adviseur op het gebied van Customer Experience. Vanuit die rol is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantervaring door praktische, haalbare en meetbare stappen te definiëren op weg naar het gewenste einddoel.

Krijn Schuurman

Krijn Schuurman Moderator en host Emerce

Moderator en Host Emerce Webinars

Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.

Reis mee met de digitale transformatie-reis van Plieger

Wil je de Emerce webinar van 29 september graag terug zien?

Kies hiernaast om de opname te bekijken!

Terugblik op eerdere events

8 oktober 2020

Acorel CX Expert Webinar no. 2

Lees meer
29 september 2020

Emerce Commerce Webinar

Lees meer
17 september 2020

Structurele inkomstengroei door mensgerichte klantbeleving

28 mei 2020

Acorel CX Expert Webinar no. 1

Lees meer