Vraag hier een demo aan van SAP Sales & Service Cloud, SAP Emarsys, SAP Customer Data, of SAP Commerce Cloud en krijg inzicht wat de oplossing jou te bieden heeft!
Ik wil een demo over:
var ss_form = {‘account’: ‘MzawMDEzNzKxBAA’, ‘formID’: ‘BcFHEQAwDAMwRH5lw8m5MX8IlbJn0zxg1Qt_SawoVJxmSF3kBw’};
ss_form.hidden = {‘_usePlaceholders’: true};
ss_form.width = ‘100%’;
ss_form.height = ‘1000’;
ss_form.domain = ‘app-3QNE707L5A.marketingautomation.services’;
// ss_form.hidden = {‘field_id’: ‘value’}; // Modify this for sending hidden variables, or overriding values
// ss_form.target_id = ’target’; // Optional parameter: forms will be placed inside the element with the specified id
// ss_form.polling = true; // Optional parameter: set to true ONLY if your page loads dynamically and the id needs to be polled continually.
Hoe overleeft een 100 jaar oud merk als Plieger de komende 10 jaar? In dit webinar neemt Jeroen Heydendael ons mee in de dagelijkse realiteit van een van oorsprong traditioneel familiebedrijf dat transformeert naar een moderne organisatie met de juiste balans tussen clicks & bricks.
Als groothandel is de installateur al jaren dé partner voor Plieger. Maar welke waarde heeft een groothandel voor haar klanten? Is Plieger het magazijn voor de installateur? Just In Time delivery? Samen met de installateur online marketing doen? Welke plek heeft Plieger in de waardeketen nu en in de toekomst?
Welke traditionele waarden neem je als merk mee in deze transitie? Welke waarden kan je juist gebruiken om te kunnen innoveren? Hoe zet je in op productontwikkeling en bewaak je gelijktijdig de identiteit van het merk?
Over het belang van Customer Experience en hoe dit, in alle functies van de organisatie van chauffeurs tot installateurs, doorleeft.
Experts Donia Ibrahimi (SAP) en Mark Kilsdonk (Acorel) schuiven aan om te duiden hoe je met het inzichtelijk krijgen en koppelen van de juiste data nieuwe markten kan aanboren en de toegenomen klantverwachtingen kan overtreffen.
Wil je de Emerce webinar van 29 september graag terug zien? Dat kan!
Jeroen bouwt aan de toekomst van de Plieger Groep met balans in innovatie en organisatie-identiteit. In een mix van mensen, merk, marketing, e-commerce, data, techniek en creativiteit.
Ervaren en gedreven adviseur op het gebied van Customer Experience. Vanuit die rol is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantervaring door praktische, haalbare en meetbare stappen te definiëren op weg naar het gewenste einddoel.
Donia houdt zich bezig met de nieuwste technologische innovaties op gebied van CX en adviseert bedrijven hier graag over.
Heeft een voorliefde voor innovatie, nieuwe technologie en dito businessmodellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio, waaronder BNR Nieuwsradio.