Acorel
Gratis demo

Hoe blijft de nederlandse non-food groothandel relevant?

25 juni 2020
Aanvragen recording

Webinar Acorel & Warmteservice: een unieke klantbeleving 4.0

Hoe blijft de nederlandse non-food groothandel relevant?

De klantverwachtingen in de non-food zijn enorm toegenomen en dat heeft grote impact op veel organisaties, het aanbod, servicemodellen en natuurlijk de customer experience. Acorel heeft in samenwerking met RVS Marketing onderzoek gedaan naar de uitdagingen en trends in deze markt. Wil je weten wat de actuele kansen en uitdagingen zijn? En wil je weten wat soortgelijke bedrijven anders doen, waardoor ze meer enthousiaste klanten hebben dan de concurrentie? Dan moet je zeker het webinar volgen. In ca. 60 minuten ben je volledig op de hoogte over de laatste trends en ontwikkelingen en toets jij direct waar jouw organisatie staat.

Wil je de recording van deze webinar zien? Vraag deze snel aan!

Dit webinar wordt gepresenteerd door Thijs den Dikken (Acorel), Mark Kilsdonk (Acorel), Arjan Rattink (RVS Marketing) en onze gast Stef van der Hoorn (Warmteservice).

Het bestaat uit drie delen:

  • Presentatie van het Trendrapport, met de uitkomsten van het marktonderzoek en thema’s zoals productdata, omni-channel, automatisering, personalisatie en business intelligence;
  • Klantcase, Arjan Rattink zal in gesprek gaan met de operationeel directeur van Warmteservice, Stef van der Hoorn;
  • Q&A sessie met afsluitende quiz en lunch.

Duur
60 minuten

Je kan het webinar volgen vanaf je laptop, tablet of mobiele telefoon.

Customer Experience,CX,webinar,groothandel,wholesale,wholesaler,wholesale nederland,e-commerce,customer experience model,customer experience optimization,customer experience management

Stef van der Hoorn [Warmteservice]

Stef van der Hoorn is operationeel directeur bij Warmteservice. Warmteservice levert als groothandel een groot assortiment cv-ketels, radiatoren, vloerverwarming, sanitair, dakbedekking, installatiemateriaal en elektra.

Customer Experience,CX,webinar,groothandel,wholesale,wholesaler,wholesale nederland,e-commerce,customer experience model,customer experience optimization,customer experience management

Mark Kilsdonk [Acorel]

Ervaren en gedreven adviseur op het gebied van Customer Experience. Vanuit die rol is het mijn passie om organisaties te helpen bij het verbeteren van hun klantervaring door praktische, haalbare en meetbare stappen te definiëren op weg naar het gewenste einddoel.

Thijs den Dikken

Thijs den Dikken [Acorel]

Enorme passie voor digitalisatie en klantbeleving. Dagelijks bezig met de sector van de Nederlandse groothandel om te helpen bij het verbeteren van de Customer Experience door digitalisatie en technologie.

1

Wat speelt er op het gebied van CX voor de groothandel?

2

Waarop zet de groothandel in voor het verbeteren van CX?

3

Case: hoe Warmteservice de CX optimaliseert

16 september 2021

‘Inspired in 90 minutes’ no. 5

Lees meer
22 april 2021

Het belang van product data in de waardeketen

Lees meer
25 maart 2021

‘Inspired in 90 minutes’ no. 4

Lees meer
26 november 2020

‘Inspired in 90 minutes’ no. 3

Lees meer