uk

mail      Contact

zoeken

sap small

Op weg met de GDPR roadmap

Banner2

SAP Specialismen

JB ArchitectServices FINAL2SAP Hybris CRM 16finalSAP Hybris C4C 16SAP Hybris Marketing 16finalSAP Hybris Commerce 16SAP development finalJB RemoteServices FINAL2Business TransformationJB AcorelServices final

Trends in de markt die we zien:

  • Hybride omgevingen van Cloud en CRM – Anytime Everywhere Customer engagement.
  • Gebruik van software in de Cloud wordt breed geaccepteerd en toegepast.
  • Bedrijven keren terug naar hun corebusiness en vereenvoudigen processen.
  • Grotere en frequentere vraag van updates op software om voorop te blijven.
  • Standaard gebruik software met nihil/juiste maatwerk om beheerkosten te verlagen.


Waardevolle interactie = klant begrijpen + wat ertoe doet + wanneer het ertoe doet

Heb waardevolle interactie met uw klanten door te begrijpen wat er toe doet op het juiste moment. Het SAP Hybris Cloud CRM portfolio brengt marketing, sales, commerce en customer service samen om een compleet inzicht, foutloze executie en een contextuele klantbeleving te creëren. Gebruik SAP Hybris Cloud for Customer om je Marketing, Sales en Customer Service teams uit te rusten met de juiste oplossing om de goed geïnformeerde klant van vandaag voor je te winnen. SAP Hybris Cloud for Customer helpt hierbij met Customer 360, Activity Management, Opportunity management, Quotes & Order Management, Retail Execution, Marketing mailings & events, Target groups, Service tickets, Complaint management en Field service management (Service en Repair / Service Contract Management). Deze zijn uitbreidbaar met Industrie specifieke oplossingen voor Insurance, Utilities en Retail Verticals. Over alles kan worden gerapporteerd en dashboards worden opgemaakt of gecombineerd. Cloud for Customer is standaard te integreren met SAP ECC en SAP CRM (on-premise) en wordt 4 keer per jaar uitgebreid met nieuwe functionaliteit die direct toepasbaar is.

Kennis is er om te delen

Wij organiseren 2 x per jaar SAP Hybris C4C Ronde tafels met klanten. Wilt u meer weten over de ronde tafels die we al georganiseerd hebben? Lees de verslagen van onze ronde tafels. Wilt u meer weten over SAP Hybris Cloud for Customer, neem dan vooral contact met ons op.

Daarnaast geeft Acorel regelmatig webinars voor VNSG leden. Onze collega Guus Dorenbos heeft een SAP Hybris Cloud for Service webinar gegeven. Wilt u begrijpen waarom steeds meer klanten waaronder Philips, Wessanen en AKZO deze module in hun klantenservice organisatie hebben ingevoerd? Bekijk het webinar.

Wij hebben de ervaring en helpen u.

Gezien de trends op het gebied van Cloud & CRM en het speelveld waar Cloud for Customer zich begeeft om uw organisatie te laten excelleren, wordt er meer en meer gevraagd van uw organisatie om een snelle en juiste implementatie van de oplossing te realiseren en de oplossing juist te beheren tijdens gebruik. Acorel is dé SAP Cloud partner met de meest ervaren sr. consultants in dienst die met hun jarenlange ervaring u volledig kunnen ontlasten. Wij hebben de expertise en ervaring om u te adviseren en uw oplossing te implementeren op basis van best-practices voor zowel het systeem als proces. De implementatie wordt volledig ondersteund door een gestandaardiseerde project methodology met Agile/Scrum eigenschappen. Dit heeft geresulteerd in vele succesvolle Cloud for Customer implementaties, deze zijn veelal ook geïntegreerd met SAP ECC of SAP CRM. Na de implementatie beheren we uw omgeving vanuit onze Remote Services afdeling en helpen u op alle gebieden, zoals de kwartaal upgrades met nieuwe functionaliteit, changes en incidenten. Neem contact met ons op we helpen u graag op weg.