uk

mail      Contact

zoeken

sap small

Op weg met de GDPR roadmap

Banner2

SAP Specialismen

JB ArchitectServices FINAL2SAP Hybris CRM 16finalSAP Hybris C4C 16SAP Hybris Marketing 16finalSAP Hybris Commerce 16SAP development finalJB RemoteServices FINAL2Business TransformationJB AcorelServices final

In de wereld van commerce zijn de volgende trends zichtbaar:

  • Alle informatie beschikbaar en correct, onafhankelijk van het kanaal
  • Een heterogeen systeemlandschap, klant- en productgegevens zijn verspreid
  • Eén commerce oplossing, onafhankelijk van de backend-systemen
  • Eén oplossing voor website, klantportaal, mobiel en productinformatie


Eén B2B + B2C oplossing vanuit één platform bedienen
U weet als geen ander dat iedere klant een unieke customer journey heeft. Hij wil online kunnen bestellen, belt met het salesteam, browst tegelijkertijd in de webshop en bestelt met zijn smartphone. De klant van vandaag verwacht op alle momenten een persoonlijke en optimale service inclusief de overeengekomen korting en service level afspraken. Klantspecifieke prijzen, contractafspraken en productconfiguraties staan in SAP ECC of één of meerdere andere backend systemen. Uw klantgegevens zitten in een CRM-systeem, maar ook diverse andere systemen. Kortom: de commerciële product- en klantinformatie zit verspreid in de organisatie met nauwelijks integratie tussen de applicaties. Het kost moeite om klanten en dealers een eenduidige beleving te bieden over alle kanalen.

 

hybris commerce

Bent u op zoek naar een platform om uw commerce strategie te ondersteunen? Uw klant via alle denkbare kanalen optimaal bedienen? Een platform dat naadloos integreert en klaar is voor toekomstige ontwikkelingen? Hybris biedt een omnichannel suite die robuust is, eenvoudig in gebruik en gebaseerd op de allernieuwste industriestandaarden. De ‘Hybris Omnichannel Suite’ is niet alleen een oplossing voor het ondersteunen van uw B2C of B2B webshop, maar is een volledige suite op één platform met oplossingen voor onder andere Product Catalog Management, Web Content Management, Customer Service en Print.

Waarom kiezen voor SAP Hybris?

  • Standaard B2C en B2B e-commerce oplossing
  • Integratie met SAP en niet-SAP systemen
  • Sterk in omnichannel communicatie
  • Agile, schaalbaar en gemakkelijk uit te breiden.
  • Hybris past in elk bestaand systeemlandschap
  • Eenvoudig beheren en presenteren van product informatie
  • Mogelijkheid om verschillende sites vanuit één platform te beheren
  • Gartner én Forrester beoordelen hybris als leader in het Digital Commerce quadrant


Acorel en Hybris ronde tafel
Acorel heeft ruime ervaring met het implementeren en integreren van SAP commerce omgevingen waarin de klant centraal staat. Onze consultants hebben brede kennis van SAP oplossingen, van SAP CRM on premise tot en met de Cloud for Customer en SAP mobile oplossingen. Door onze diepgaande SAP kennis en ervaring bieden wij een unieke toegevoegde waarde tijdens adviestrajecten en implementaties. Samen met hybris zijn wij in staat een optimale en persoonlijke koopervaring voor uw klanten te verzorgen.

Tijdens een Acorel Hybris Commerce ronde tafel vertelde Heineken over zijn commerce visie en Hybris Commerce invulling. Het verslag van de ronde tafel leest u hier.

Meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.