, Innovatie Spraak, Acorel
Gratis demo
, Innovatie Spraak, Acorel



Spraak wordt de nieuwe UI!

Gartner geeft aan dat 30% van onze interactie met technologie zal gaan verlopen via “conversatie”*. Volgens Search Engine Watch gebruikten we in 2016 de Google voice search 35x zo vaak als in 2008. 98% van de iPhone-gebruikers heeft weleens Siri gebruikt en Amazon verkocht 4.4 miljoen Echo spraak boxen in het eerste verkoopjaar. Google is daarna snel gevolgd met de Google Home en dit jaar heeft Apple de Homepod geïntroduceerd. En, ook ik bedien mijn navigatiesysteem in de auto via spraak.

, Innovatie Spraak, Acorel

“Zou het niet mooi zijn als de buitendienst onderweg alle gegevens van zijn CRM bij houdt.”

De buitendienst medewerker houdt onderweg uw CRM-systeem up-to-date
Zou het niet mooi zijn als de buitendienst onderweg alle gegevens van zijn CRM bij houdt. De buitendienst medewerker is uitstekend voorbereid voor ieder gesprek, kan direct na ieder bezoek alle informatie nog vers in het geheugen vastleggen in het CRM-systeem en heeft meer verkooptijd doordat minder tijd nodig is voor het bijhouden van het CRM-systeem.

, Innovatie Spraak, Acorel

Het kan!
Wij hebben een app gemaakt op iOS waarmee de buitendienst onderweg zijn SAP Cloud for Customer systeem gebruikt via spraak.

Onze kennis en ervaring met SAP en met de spraak mogelijkheden van Amazon, Apple en Google stellen ons in staat ook jouw spraak UI te ontwerpen en ontwikkelen.

Video afspelen
1

Spraak is sneller

De gemiddelde person typt 40 woorden per minuut maar spreekt 150 woorden in dezelfde tijd.

2

Spraak is makkelijker

De bedrijfsapplicatie wordt gebruikt zonder keyboard of muis. Handsfree gebruik dus blijf doen waarmee je bezig bent (vb. autorijden). Er is geen administratieve tijd achteraf nodig.

3

Spraak verhoogt de gebruikersacceptatie

Spraak is sneller, bespaart tijd, is eenvoudig en cool en daardoor wordt de gebruikersacceptatie van uw bedrijfsapplicatie verhoogt. Dit leidt tot een beter gebruik, een meer up-to-date systeem en daardoor tot een betere ROI.

Spraak biedt eindeloze mogelijkheden…
Je hebt onze voorbeeld app voor de verkoopbuitendienst gezien. Maar, spraak biedt eindeloze mogelijkheden. Wanneer wil jij handsfree interactie terwijl je blijft doen wat je moet doen?

Wij denken bijvoorbeeld aan:

  • De magazijn heftruckchauffeur die productverplaatsingen meldt;
  • De service engineer die onderhoud en service orders afmeldt;
  • De verkoopbuitendienst die bezoeken, afspraken en orders registreert;
  • Doctoren en (operatie) assistenten die operaties en bedbezoeken administreren;
  • Vrachtwagenchauffeurs die verwachte aankomsttijden doorgeven;
  • Klanten die goederen bestellen via een app en webshop;
  • Incidentele applicatie gebruikers die acties moeten goedkeuren (vakantieaanvraag en kostendeclaratie workflow accordering).