Acorel
Gratis demo

Maak optimaal gebruik van klantdata met het Customer Data Platform

Verbind klantdata uit verschillende bronnen en bied een gepersonaliseerde omnichannel ervaring.
Bekijk een demo

Het verzamelen van klantdata is de sleutel naar het bieden van een onvergetelijke klantervaring. Ontdek hoe SAP Customer Data Platform en wij je helpen om één volledig klantprofiel te creëren, waardoor alle afdelingen optimaal gebruikmaken van de beschikbare data.

Datasilo’s voorkomen

Breng alle data samen in SAP CDP, zodat de hele organisatie een eenduidig beeld van de klant heeft en maximale waarde uit de data haalt.

Omnichannel klantervaring

Bied klanten een gestroomlijnde ervaring, zowel offline als online, en voldoe aan verwachtingen tijdens elke interactie.

Hogere klantwaarde

Gebruik klantdata voor gepersonaliseerde up sell- en cross sell-mogelijkheden. En behoud klanten door ze een consistente klantervaring te bieden.

Terugkijken: Inspired in 90 minutes over SAP Customer Data

In oktober 2022 hebben we een webinar verzorgd over SAP Customer Data. In dit webinar gaan we in op belangrijke trends en ontwikkelingen, de visie van SAP op Customer Data en de aanpak van Acorel. Tot slot bevat het een interessante demo van SAP Customer Data Platform (CDP).

Vul hiernaast je gegevens in en bekijk direct de opname van ons webinar over SAP Customer Data.

inspired no. 6 sap emarsys

SAP CDP geeft je een totaalbeeld van je klant

De meeste organisaties hebben geen gebrek aan data. Sterker nog, de meesten verdrinken in de zee van data die ze hebben verzameld. Als deze data niet verbonden is, profiteren ze slechts van een fractie van de waarde.

Met SAP Customer Data Platform krijg je een totaalbeeld van je klant, waardoor je optimaal profiteert van de verzamelde klantdata. Met een paar klikken achterhaal je welke klant, wat, wanneer en waar heeft gekocht. Ook zie je hoelang het besluitvormingsproces duurde en of de marketingcampagne daar invloed op heeft gehad. Zo profiteer je van alle mogelijkheden om klanten een ultieme beleving te bezorgen.

nordwood themes yymjnpgq x8 unsplash

Haal alles uit je klantdata met SAP Customer Data Management

Klantdata is de fundering voor een onvergetelijke customer experience. Toch zien we dat niet elke organisatie álles uit klantdata haalt. Een gemiste kans, vinden wij. Klantdata helpt je namelijk om betere beslissingen te nemen, vertrouwen op te bouwen, loyaliteit te versterken, de AVG na te leven en de privacy van je klanten te respecteren. In dit artikel ontdek je hoe je wél alles uit klantdata haalt met SAP Customer Data Management, de verzamelnaam voor SAP Customer Data Cloud en SAP Customer Data Platform, zodat een optimale klantbeleving binnen handbereik komt.

Segmentatie

Klanten segmenteren heeft veel voordelen. Segmenteer bijvoorbeeld op klantgedrag, waardoor je ze relevanter kunt benaderen met aanbiedingen, aanbevelingen of campagnes. Het gevolg? De klantwaarde gaat omhoog, omdat je klanten beter weet te binden en behouden.
slide1
slide2

Volledig klantprofiel

SAP CDP verzamelt klantdata uit verschillende bronnen, zowel offline als online, en brengt het samen op één platform. Denk aan e-mailadressen, klantnummers, IP-adressen, online interacties, aankopen, retourzendingen, klachten, reviews en nog veel meer. Zo heb je een volledig beeld van elke (potentiële) klant

Klantreis beheren

Door alle stappen en beslissingsmomenten in de klantreis te definiëren in SAP CDP, kun je precies zien waar een klant zich in de klantreis bevindt. Dit geeft je veel inzichten. Zo kun je zien waar de klantreis soepel verloopt, maar ook waar deze vaak stopt of stilvalt.
slide3
slide4

Bescherming van data

SAP CDP helpt je bij het naleven van de AVG. Zo sla je geen data op waar de klant geen toestemming voor heeft gegeven. Of zorgt het ervoor dat je data alleen in een bepaalde context gebruikt. Bijvoorbeeld als een klant je toestemming geeft om te mailen met informatie over een order, maar niet voor marketingdoeleinden.

Waarom Acorel

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

Onze oplossingen

Sales

Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om verkoopkansen direct te benutten.

Service

Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke service en kom altijd je klantbeloften na.

Marketing

Stimuleer conversies, orderfrequentie en orderwaarde door de kracht van gepersonaliseerde omni-channel campagnes.

Commerce

Bied een eenduidige en gepersonaliseerde winkelervaring via ieder touchpoint – zowel on- als offline – voor al je klanten.

Meer weten? Kom in contact

Mark Kilsdonk

Solution Advisor

Thijs den Dikken

Business Development Manager

Marius van Ravenstein

Solution Advisor