, Transformation services, Acorel
Gratis demo

Creëer toekomstgerichte klantgedreven groei

Maak technologische innovatie dienstbaar aan je medewerkers en realiseer wendbaar de wensen van je klanten.

Technologie verandert het gedrag van klanten en jouw kansen tot efficiëntieverhoging. Wil je inzichten in de behoeften van jouw klanten omzetten in duurzame winst en een excellente klantbeleving?

Ontdek hoe onze integrale aanpak verder gaat dan de implementatie van nieuwe technologie en doordringt in elk aspect van jouw bedrijf.

Excellente groei vraagt om focus

Wil jij (concurrentie)voordelen creëren door een excellente klantbeleving te realiseren? Laat de innovaties die je doorvoert zichtbaar bijdragen aan jullie dagelijkse manier van werken en de waarde die jullie hiermee creëren.

We helpen je graag op weg met passende stuurparameters en dashboards waarmee je medewerkers stimuleert tot succesvol gedrag en gebruikersadoptie verhoogt.

Marketing

Adoptie & KPI's

Sales

Adoptie & KPI's

Services

Adoptie & KPI's

Wat vindt jouw klant echt?

Technologische innovatie verandert in hoog tempo ons gedrag en onze manier van werken. Je ambities ten aanzien van klantbeleving zijn groter dan ooit.  Tegelijkertijd ervaar je meer externe druk: digitale transformatie lijkt een gebod met een hoog prijskaartje, dat ingrijpt op je hele klantbediening én om ander leiderschap vraagt.

Streef je naar een optimale en vooruitstrevende Customer Experience en vraag je je af waar je kunt verbeteren? Kom erachter dankzij continue en specifieke feedback van je klanten:

CSat

Customer Satisfaction

CES

Customer Effort Score

NPS

Net Promotor Score

CL

Customer Loyalty

Wil jij ook continu en realtime weten hoe klanten jou en de interactie met jouw organisatie ervaren? Neem contact met ons op en ontdek hoe Acorel je kan helpen inzicht te krijgen in waar jouw kansen liggen om de klantbeleving te verbeteren, bijvoorbeeld door de metingen ook binnen jouw omgeving in te zetten.

Deze organisaties zetten

maximaal in op klantbeleving

Organisaties als TUI, NCOI en Bose zijn je al voorgegaan. Lees hier hoe zij dit samen met Acorel hebben aangepakt en laat je door hen inspireren.

Digitale transformatie centraal bij TUI

Alles draait om klantervaring bij TUI. De organisatie verkoopt niet alleen reizen en vakanties, maar creëert waardevolle herinneringen voor klanten. Acorel ondersteunt bij de implementatie en uitrol in dit omvangrijke project.

Een internationale bierbrouwer in transitie

Een internationale bierbrouwer nam een globaal B2B e-commerceplatform in gebruik. Acorel ondersteunt het bedrijf bij het uitrollen van het platform in alle landen waar de bierbrouwer actief is.

Video afspelen

NCOI midden in digitale transformatie

Als grootste zakelijk opleider in Nederland streeft NCOI vooral selfservice na met een hoge automatiseringsgraad. Acorel helpt bij het verbeteren en veranderen van klantprocessen en systemen. In gesprek met Toine van Eeden, CIO & lid RvB.

BOSE: werken als één Europees team

De business zag al hun wensen vertaald en kreeg meer functionaliteit dan verwacht. Om te werken als één team liet Bose zich begeleiden door een Acorel-consultant, die als Solution Architect de brug sloeg tussen business en systeem.

Inzicht in je organisatie: Digital Maturity Scan

Ben je toe aan een volgende stap in het optimaliseren van de beleving die klanten bij jouw organisatie hebben? Probeer je ambitie dan niet in één keer te realiseren.

Maak een stap die past bij jouw huidige ontwikkeling en die jou ook echt vooruit helpt in jouw digitale transformatie. Hoe volwassen is jouw organisatie op dit moment? Doe de gratis scan!

, Transformation services, Acorel

Vul je e-mailadres, voornaam en achternaam in, ontdek waar je staat en waar je kansen liggen

ACOREL ACTIVATE

De integrale end-to-end aanpak

naar een betere klantbeleving

Het digitale tijdperk maakt het mogelijk om je klant beter te ondersteunen en hun verwachtingen te overtreffen. Maar hoe zorg je ervoor dat nieuwe technologie de klantbeleving daadwerkelijk verbetert? Hoe krijg je medewerkers mee in die verandering? En hoe past dat in de strategie van je bedrijf?

Met Acorel Activate helpen we je dit soort relevante vragen te beantwoorden, door je vanaf de eerste minuut te ondersteunen. Hoe we dat doen? Over onze Acorel Activate aanpak lees je hierna. 

Succesvolle stappen én stap voor stap succesvol

Met Acorel Activate leggen we de verbinding tussen de business en technologie. Dat doen we door te kijken naar jouw doelstellingen. Wat wil je bereiken? Waarom? En waaruit blijkt dat? Wij zijn de partner die je stapsgewijs helpt om jouw route naar een betere klantbeleving te ontdekken. Daarbij passen we adequaat change management en business alignment toe.

Vervolgens helpen we om jouw behoeften te vertalen naar innovatie in jouw organisatie.
Onze aanpak is erop gericht om het gezamenlijk onderscheidend vermogen van de drie-eenheid mens, proces & systeem te versterken. Wij zijn pas geslaagd als jouw organisatie een optimale klantbeleving kan bieden!

Hoe werkt Acorel Activate?

Acorel Activate is een integrale methode die bestaat uit zes stappen: We laten je organisatie ontdekken. Creëren haalbare en duidelijke doelen. We optimaliseren processen, ontwikkelen en implementeren de oplossing samen met de medewerkers die deze gaan gebruiken. We zorgen dat zij de nieuwe manier van werken omarmen door hen het voordeel hiervan te laten ervaren. Na implementatie bewaken we alle betrokken processen en systemen om bij te sturen waar nodig.

Om inzicht in Acorel Activate te krijgen, klik op één van de zes stappen:

DISCOVER

Via een aantal complementaire workshops doorgronden we waarom je de klantbeleving van jouw organisatie wilt verbeteren en hoe je de toekomst ziet. Wat succesvol zijn voor jou betekent, vertalen we samen naar concreet gedrag. Gedrag dat we stroomlijnen in processen en ondersteunen met technologie.

Hiertoe geven we tijdens een aantal interactieve workshops op creatieve wijze vorm aan de gewenste optimale situatie: hoe ziet deze eruit als jij succesvol bent? Wat betekent dit voor de klantreis, jouw medewerkers en de processen?

Tijdens Discover creëren we ook inzicht in hoe volwassen jouw organisatie is qua digitale transformatie.  Zo kunnen we de stappen in verandermanagement optimaal afstemmen op wat jou ook ècht vooruit helpt.

PREPARE

Na de ontdekkingsfase begint de voorbereiding op het daadwerkelijke project:

  • We zetten het project in de steigers met een gedegen plan.
  • We bereiden de kick-off van het project voor,  beginnen met verandermanagement en zorgen dat iedereen goed geïnformeerd is.

Denk hierbij niet alleen aan de scope, de planning en de meetbare deliverables van het project, maar ook aan wat alle betrokkenen van elkaar èn het gezamenlijke eindresultaat mogen verwachten.

EXPLORE

In een serie opvolgende workshops creëren we een zo duidelijk mogelijk beeld van de behoeften van de business.

  • We pakken hierbij dóór op de resultaten van de Discover workshops.
  • We geven hieraan verdere invulling door in detail te kijken hoe we de gedefinieerde klantprocessen kunnen realiseren.
  • Bij het inrichten van het systeem zorgen we ervoor dat de medewerkers er gemak van gaan ervaren.
  • We bereiden de dashboards voor waarmee je ná implementatie dagelijks direct zicht hebt in de progressie en het gedrag dat hieraan ten grondslag ligt.

Kortom, tijdens Explore zorgen we ervoor dat jouw mensen zich straks ook ècht geholpen kunnen voelen om dagelijks een onderscheidende klantbeleving te realiseren.

REALIZE

In een testomgeving bouwen we stap voor stap aan de oplossing. In korte sprints van twee weken:

  • leveren we voortdurend nieuwe onderdelen op,
  • die we samen met de eindgebruikers testen.
  • Zo zien we snel of de oplossing past bij de behoeften van de gebruikers,
  • en kunnen we direct noodzakelijke aanpassingen doorvoeren.
  • Hierbij controleren we telkens of wat we opleveren ook daadwerkelijk meetbaar bijdraagt aan jouw gewenste situatie, zoals gedefinieerd in Discover.

Met onze Agile werkwijze gecombineerd met change management minimaliseren de totale doorlooptijd van het project.

DEPLOY

Na de testfase maken we de oplossing gereed voor gebruik. Van de migratie van oude data naar het nieuwe systeem tot en met de integratie met bestaande oplossingen.

De communicatie met de gebruikers en de interventies vanuit ons verandermanagement bereiken nu hun ‘hoogtepunt’.  We hebben de business al “warm” gemaakt voor de nieuwe oplossing, key-users opgeleid en trainingen verzorgt.  

Nu begeleiden we jouw mensen bij het in gebruik nemen, zorgen we voor gebruiksgemak en vieren we samen de successen die jouw mensen boeken.

RUN

Dit is het moment dat je de oplossing en de nieuwe manier van werken in gebruik neemt om je te kunnen richten op je klanten. Met Acorel Managed Services dragen wij zorg voor jouw oplossing. Wij zorgen ervoor dat jouw CX-omgeving in de lucht blijft. Ook dagen wij je uit om de systemen en processen in je CX omgeving naar een hoger niveau te brengen door ze continue te verbeteren en/of uit te breiden.

Wij ontzorgen jou dagelijks bij:

  • het oplossen van (productie) verstoringen.
  • De communicatie met de leverancier (SAP) in jouw opdracht.
  • Het uitvoeren van configuratiewijzigingen aan je bestaande oplossingen.
  • Het implementeren van maatwerk voor nieuwe én je bestaande oplossingen.
  • Het uitvoeren van optimalisatietrajecten inclusief workshops.
  • De uitvoering van kort-cyclische implementatie projecten (denk aan de packaged solutions).
  • Het monitoren en uitvoeren van kleine aanpassingen aan de interfaces.
  • Het uitvoeren van quick scans en health checks inclusief het uitbrengen van verbetervoorstellen.

“Het creëren van een onderscheidende klantbeleving en loyale klanten is een integraal, continu proces. Alléén als de gelijkwaardige drie-eenheid: mens, proces en systeem hierin maximaal samenwerkt, kun je hierin écht succesvol zijn. Het centrum van deze drie-eenheid vormt het hart van onze integrale aanpak.”

, Transformation services, Acorel

Wij helpen je graag

Nieuwsgierig hoe wij jou kunnen helpen?
Lees hier hoe jouw dag eruit kan zien met een Acoreller@work. 

Waarom Acorel?

Acorel is dé SAP CX Cloud Expert partner in Nederland; we combineren jarenlange ervaring en diepgaande kennis van businessprocessen met change management.

Wij doen dit omdat wij geloven dat het succes van een project niet alleen is af te meten aan de gebruikersadoptie, maar ook merkbaar moet bijdragen aan het succes van jouw business. We begeleiden grote en kleine organisaties, nationaal én internationaal, van start tot finish bij het verbeteren van hun klantbeleving.

Zo helpen we je, vanuit een eenduidige visie op de toekomst met betrokken en gemotiveerde medewerkers, de beleving van jouw klanten naar een hoger niveau te brengen.

Wil je meer weten? Neem contact met ons op!

Meer lezen?

Digital Business Transformation – The new Reality

Three years ago, I was interviewed by an international company about the future of Digital Business Transformation. The main question was: “Is this a new consultancy hype or should we take it more seriously?”

Customer Experience Transformation

Successful digital Customer Experience Transformation profoundly changes every aspect of your business, accelerated and not directed by digital technology.

Enjoy the read!