DISCOVER
Via een aantal complementaire workshops doorgronden we waarom je de klantbeleving van jouw organisatie wilt verbeteren en hoe je de toekomst ziet. Wat succesvol zijn voor jou betekent, vertalen we samen naar concreet gedrag. Gedrag dat we stroomlijnen in processen en ondersteunen met technologie.
Hiertoe geven we tijdens een aantal interactieve workshops op creatieve wijze vorm aan de gewenste optimale situatie: hoe ziet deze eruit als jij succesvol bent? Wat betekent dit voor de klantreis, jouw medewerkers en de processen?
Tijdens Discover creëren we ook inzicht in hoe volwassen jouw organisatie is qua digitale transformatie. Zo kunnen we de stappen in verandermanagement optimaal afstemmen op wat jou ook ècht vooruit helpt.
PREPARE
Na de ontdekkingsfase begint de voorbereiding op het daadwerkelijke project:
- We zetten het project in de steigers met een gedegen plan.
- We bereiden de kick-off van het project voor, beginnen met verandermanagement en zorgen dat iedereen goed geïnformeerd is.
Denk hierbij niet alleen aan de scope, de planning en de meetbare deliverables van het project, maar ook aan wat alle betrokkenen van elkaar èn het gezamenlijke eindresultaat mogen verwachten.
EXPLORE
In een serie opvolgende workshops creëren we een zo duidelijk mogelijk beeld van de behoeften van de business.
- We pakken hierbij dóór op de resultaten van de Discover workshops.
- We geven hieraan verdere invulling door in detail te kijken hoe we de gedefinieerde klantprocessen kunnen realiseren.
- Bij het inrichten van het systeem zorgen we ervoor dat de medewerkers er gemak van gaan ervaren.
- We bereiden de dashboards voor waarmee je ná implementatie dagelijks direct zicht hebt in de progressie en het gedrag dat hieraan ten grondslag ligt.
Kortom, tijdens Explore zorgen we ervoor dat jouw mensen zich straks ook ècht geholpen kunnen voelen om dagelijks een onderscheidende klantbeleving te realiseren.
REALIZE
In een testomgeving bouwen we stap voor stap aan de oplossing. In korte sprints van twee weken:
- leveren we voortdurend nieuwe onderdelen op,
- die we samen met de eindgebruikers testen.
- Zo zien we snel of de oplossing past bij de behoeften van de gebruikers,
- en kunnen we direct noodzakelijke aanpassingen doorvoeren.
- Hierbij controleren we telkens of wat we opleveren ook daadwerkelijk meetbaar bijdraagt aan jouw gewenste situatie, zoals gedefinieerd in Discover.
Met onze Agile werkwijze gecombineerd met change management minimaliseren de totale doorlooptijd van het project.
DEPLOY
Na de testfase maken we de oplossing gereed voor gebruik. Van de migratie van oude data naar het nieuwe systeem tot en met de integratie met bestaande oplossingen.
De communicatie met de gebruikers en de interventies vanuit ons verandermanagement bereiken nu hun ‘hoogtepunt’. We hebben de business al “warm” gemaakt voor de nieuwe oplossing, key-users opgeleid en trainingen verzorgt.
Nu begeleiden we jouw mensen bij het in gebruik nemen, zorgen we voor gebruiksgemak en vieren we samen de successen die jouw mensen boeken.
RUN
Dit is het moment dat je de oplossing en de nieuwe manier van werken in gebruik neemt om je te kunnen richten op je klanten. Met Acorel Managed Services dragen wij zorg voor jouw oplossing. Wij zorgen ervoor dat jouw CX-omgeving in de lucht blijft. Ook dagen wij je uit om de systemen en processen in je CX omgeving naar een hoger niveau te brengen door ze continue te verbeteren en/of uit te breiden.
Wij ontzorgen jou dagelijks bij:
- het oplossen van (productie) verstoringen.
- De communicatie met de leverancier (SAP) in jouw opdracht.
- Het uitvoeren van configuratiewijzigingen aan je bestaande oplossingen.
- Het implementeren van maatwerk voor nieuwe én je bestaande oplossingen.
- Het uitvoeren van optimalisatietrajecten inclusief workshops.
- De uitvoering van kort-cyclische implementatie projecten (denk aan de packaged solutions).
- Het monitoren en uitvoeren van kleine aanpassingen aan de interfaces.
- Het uitvoeren van quick scans en health checks inclusief het uitbrengen van verbetervoorstellen.