Acorel
Gratis demo

Field Service Accelerator

Een best practices implementatie van SAP Service Cloud door Acorel in 8 weken
Download onze leaflet

Waarom?

Ondersteun het proces van klantcontact tot en met het afhandelen van serviceopdrachten met SAP Service Cloud. Bied een excellente ervaring voor jouw klant én jouw servicemedewerker.

Voor wie?

Jouw klanten krijgen toegang tot een serviceportaal. Jouw servicemedewerkers gaan aan de slag met planning en dispatching. Monteurs ontvangen een app met inzicht, uitleg en opdrachtafhandeling.

Wat?

De Field Service Accelerator is een SAP Qualified Partner Package van Acorel. Een SAP Service Cloud implementatie gebaseerd op best practises van Acorel.

Een SAP Sales Cloud implementatie in enkele weken

Ben jij klaar voor een 9+ klantbeleving? Ontdek hoe de Field Service Accelerator je helpt je niveau van dienstverlening en de klantbeleving te verhogen.

Realiseer maximaal tevreden klanten, optimaliseer je operationele efficiëntie en verhoog het gebruiksgemak van je field service in de dagelijkse praktijk.

De Field Service Accelerator is een SAP gekwalificeerde partner package oplossing op basis van SAP Field Service Management, onderdeel van SAP Service Cloud.

Video afspelen
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner

Klanten die je zijn voorgegaan:

Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
logo Silicon
Plieger logo
Forbo logo
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Intergamma franchisehouder
ASCIS logo
itsme logo
Conway specialist in consumptie voor onderweg
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Tata Steel logo
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Heineken logo
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Alliander logo
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
itsme logo
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner
Acorel,SAP,cloud,Customer Experience,klantbeleving,CX,service cloud,service accelerator,field service management,field service,FSM,SAP FSM,SAP Service,best practises,field service accelerator,service,sap cx,sap cx partner,implementatie,implementeren,partner

Download onze leaflet!

Jouw organisatie kan al binnen 8 weken aan de slag met SAP Field Service Management.

In deze leaflet vind je meer informatie over onze Field Service Accelerator, een SAP Qualified Partner Packaged Solution van Acorel. Je leest hier welke unieke voordelen je hiermee kan bereiken en wat daarbij de toevoegde waarde is van SAP Field Service Management en Acorel. Tot slot vind je hier de investering, doorlooptijd en scope van het project.

Waarom Acorel?

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.