Met Acorel haal je de maximale waarde uit je SAP Customer Experience oplossing
De livegang van je SAP Customer Experience oplossing, is het startsein voor het verbeteren van de klantbeleving bij jouw organisatie. Je gaat voortvarend aan de slag. Je hebt glashelder wat je wilt bereiken. Je meet dagelijks de resultaten en stuurt met regelmaat bij om ze nog verder te laten stijgen. Je wilt het maximale uit de software halen en wilt daarbij graag een Customer Experience Specialist aan je zijde. Een specialist die niet alleen je systeem actueel en werkend houdt, maar die ook proactief meedenkt in het doorontwikkelen van de gekozen oplossing. Immers, ook jouw klanten en wensen veranderen voortdurend.
Wij brengen een betere klantbeleving binnen handbereik. En wij maken graag kennis met jou.
Beheer en support voor de gehele SAP Customer Experience suite
Zodra je een SAP Customer Experience oplossing in gebruik neemt, wil je daar het maximale uithalen. Je wilt gebruikers adequaat ondersteunen bij vragen, wensen en issues. Je wilt incidenten snel oplossen. Je systeem optimaal onderhouden en je klantbeleving doorontwikkelen. Hoe pak je dat aan? Acorel ondersteunt jouw organisatie ook na een go-live. Dit doen we met Managed Services. Tegen een vast tarief per maand verzorgen wij het volledige support en beheer van jouw SAP-systemen. Of het nu gaat om user management, systeem- of gebruiksmonitoring of ondersteuning bij de kwartaalreleases van de SAP Cloud-oplossingen. Naast het oplossen van incidenten, kijken we vanuit onze ervaring en kennis naar de doorontwikkeling van de software, afgestemd op de wensen van jouw organisatie en klanten.
Wij bieden verschillende mogelijkheden om jou te ontzorgen. Hiermee heb je controle over de kosten en ben je gegarandeerd van altijd beschikbare actuele kennis van de systemen.
Met deze pakketten bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software en leveren we precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen. Met elke volgende stap die we zetten, verbeteren we de klantervaring. Zo groeit deze mee met wat haalbaar is voor de organisatie en passend bij jouw ambities.
We gidsen jouw organisatie stap voor stap naar het gewenste doel. Met het streven om dit doel te overtreffen. Zodat jij continu het optimale resultaat haalt uit jouw klantbeleving.
Hoe wij een betere klantbeleving binnen handbereik brengen
Services passend bij jouw behoefte
Wij bieden services die aansluiten op de behoeften van jouw organisatie. Met onze Servicepakketten bespaar je tijd en geld door zelf te kiezen wat je wel en niet wilt uitbesteden. Wij kunnen je service en beheer uit handen nemen, bieden je specialistisch advies en voeren op afstand en op locatie verbeterprojecten uit. We bieden ondersteuning op zowel functioneel- als ontwikkelgebied. We garanderen altijd de juiste kennis op het juiste moment.
Volledig SAP CX portfolio
Als enige partner in Nederland ontzorgen wij je over het hele portfolio van SAP Customer Experience oplossingen. Wij hebben jarenlange uitgebreide kennis van SAP Commerce Cloud, SAP Marketing Cloud, SAP Service Cloud én SAP Sales Cloud.
Team van toegewijde professionals
Je kunt ons telefonisch en digitaal bereiken. Ook komen we regelmatig langs om je inzicht te geven in de nieuwe mogelijkheden en het gebruik en beheer van je software. Met Monitoring-as-a-Service (MaaS) waken wij over je platform en grijpen direct in bij foutmeldingen. Tot slot zijn onze profesionales in het bezit van different certificaten, welke de standaard van onze kwaliteit aangeven:
Support -en beheermogelijkheden SAP Customer Experience
Wij kunnen meerdere oplossingen van het SAP Customer Experience portfolio voor jou in beheer nemen, zodat jij zorgeloos aan de gang kunt blijven!
Bij Acorel bieden wij support op de applicaties uit het SAP Customer Experience portfolio. Hierbinnen bieden wij meerdere mogelijkheden aan per oplossing. Een tweetal van deze mogelijkheden is te vinden in deze brochure. Voor meer informatie over de mogelijkheden, neem gerust contact met ons op.
Agrifirm
Het salesteam van Agrifirm gebruikt SAP Cloud for Customer. Het onderhoud van die tool wordt op afstand én op locatie verzorgd door Managed Services van Acorel. Bovendien kunnen gebruikers met vragen, wensen en issues direct terecht bij Acorel.
Universiteit Maastricht
Acorel houdt het CRM van de Universiteit Maastricht volledig up-to-date. Sinds 2006 zijn de consultants van Acorel betrokken bij projecten, voeren ze updates uit en bieden ze ondersteuning bij problemen. Hierin is Acorel een betrouwbare partner.
Vencomatic
Acorel Managed Service verzekert de Vencomatic Group van een betrouwbare, snelle en effectieve afhandeling van issues en updates. Zo is de organisatie in staat om snel en adequaat op nieuwe uitdagingen te reageren.
Meer weten over ons? We helpen je graag.
Mark Peeters
Manager Managed Services
Mark.Peeters@acorel.nl
+31 6 41 54 79 37
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf eenmaal per kwartaal op de hoogte van nieuwe content en actuele informatie.
Waarom Acorel
Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.
Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.
Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.
Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.
Wij laten organisaties uitblinken in Customer Experience
E-commerce
Bied jouw klant een gepersonaliseerde beleving en verbeter de online omzet van ieder business model met e-commerce.
CRM
Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om leads en verkoopkansen effectief te verzilveren.
Marketing
Stimuleer conversies, orderfrequentie en orderwaarde door de kracht van gepersonaliseerde omni-channel campagnes.
Customer Data
Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke ervaring over alle kanalen heen.