Acorel
Gratis demo

Met Acorel bied je jouw klanten continu een ultieme online klantbeleving

Ontdek onze aanpak

Klantloyaliteit bereik je alleen als je relevant bent én blijft. Maar klantbehoeften veranderen continu, zeker online. Hoe blijf je als organisatie toch relevant? Door je constant aan te passen aan de veranderende wensen en eisen van je klant. Niet alleen reactief, maar juist ook proactief. Klanten verrassen met een betere online klantbeleving, nog voordat erom gevraagd wordt. Hoe je dat kunt realiseren? Dat kan met Acorel CX DevOps. Hiermee heb je een team van toegewijde professionals tot je beschikking met kennis van de driehoek technologie, proces én mens. Samen zijn we continu bezig om de klantbeleving naar het hoogste niveau te tillen.

Wij brengen een betere klantbeleving binnen handbereik. En wij maken graag kennis met jou.

Samen jouw klantbeleving continu en snel verbeteren

Jij weet hoe belangrijk klantbeleving is voor jouw organisatie. Optimalisaties in je online webshop en onderliggende Product Information Management (PIM) voer je liever gisteren dan vandaag uit. Het onderscheidt je van concurrenten en zorgt ervoor dat je relevant blijft voor klanten. Maar om dit te bereiken moet je continu bijsturen en doorontwikkelen.

Een online klantportaal of webshop is de etalage van je bedrijf. Krijgen klanten een foutmelding wanneer ze je shop bekijken, wordt er onjuiste productinformatie getoond of mist er zelfs productinformatie? Dan raak je ze kwijt. Je kan het je dus niet veroorloven om het oplossen daarvan uit te stellen. Je wilt klanten 24/7 een ultieme klantervaring bieden.

Wij helpen je hier graag bij. Met Acorel CX DevOps staat er altijd een multidisciplinair team klaar om samen met jou die ultieme klantervaring te realiseren. Omdat de klantreis niet lineair is en vaak meerdere SAP oplossingen raakt, bevat het Acorel CX DevOps team ook integratiespecialisten en kan er uiteraard een beroep gedaan worden op andere SAP CX expertises. Daarom kun je bij ons rekenen op een partner die support en advies kan geven op alle mogelijke raakvlakken.

We beginnen dit traject met het maken van een roadmap, waarin we samen de juiste richting bepalen. Vervolgens zijn we continu in gesprek om verbeteringen te bepalen, optimalisaties te testen en wanneer nodig problemen snel op te sporen en op te lossen. Uiteraard kun je ons altijd vragen stellen, maar we gaan je ook proactief adviseren. Zo houden we elkaar scherp en zorgen we dat jouw klanten een ultieme online klantervaring hebben.

SAP,managed services,SAP Support,Beheer,IT support,SAP CX,remote services,systeembeheer,klantbeleving,SAP Customer Experience,digital transformation

Hoe wij een betere klantbeleving binnen handbereik brengen

SAP,managed services,SAP Support,Beheer,IT support,SAP CX,remote services,systeembeheer,klantbeleving,SAP Customer Experience,digital transformation

Samen resultaat bereiken

Door onze kennis en expertise van SAP Commerce Cloud en Customer Experience in de volle breedte te combineren met jouw kennis van de organisatie, komen we verder. Samen stippelen we de juiste route uit en blijven we gedurende het traject bijsturen. Zo zorgen we dat jouw organisatie relevant blijft voor klanten.

SAP,managed services,SAP Support,Beheer,IT support,SAP CX,remote services,systeembeheer,klantbeleving,SAP Customer Experience,digital transformation

Continu snel verbeteren

De online wensen en eisen van jouw klanten veranderen continu. Daar spelen we samen op in. We zijn voortdurend in gesprek om problemen snel op te sporen, nieuwe verbeteringen te bepalen en optimalisaties te testen. Zo groeit je organisatie mee met de behoeften van je klanten en ga je samen een duurzame en winstgevende toekomst tegemoet.

SAP,managed services,SAP Support,Beheer,IT support,SAP CX,remote services,systeembeheer,klantbeleving,SAP Customer Experience,digital transformation

Team van toegewijde professionals

De snelheid waarop je verbeteringen kan doorvoeren is van groot belang op het behouden en versterken van je concurrentiepositie. Daarom staat er altijd een multidisciplinair team voor je klaar. Heb je tijdelijk meer of minder capaciteit nodig? Dan kan het Acorel CX DevOps team snel opgeschaald of afgeschaald worden.

Meer weten over ons? We helpen je graag.

SAP,managed services,SAP Support,Beheer,IT support,SAP CX,remote services,systeembeheer,klantbeleving,SAP Customer Experience,digital transformation

Jop Vening
Delivery Manager

Jop.Vening@acorel.nl
+31 6 34 34 84 92

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf eenmaal per kwartaal op de hoogte van nieuwe content en actuele informatie.

Waarom Acorel

Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.

Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.

Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.

Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.

Onze oplossingen

Sales

Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om verkoopkansen direct te benutten.

Service

Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke service en kom altijd je klantbeloften na.

Marketing

Stimuleer conversies, orderfrequentie en orderwaarde door de kracht van gepersonaliseerde omni-channel campagnes.

Commerce

Bied een eenduidige en gepersonaliseerde winkelervaring via ieder touchpoint – zowel on- als offline – voor al je klanten.

Aantoonbaar succesvoller met de diensten van Acorel