Kom je klantbeloftes na met SAP Service Cloud
Wil je dat klanten de best mogelijke service-ervaring krijgen en dat jouw servicemedewerkers eenvoudig en snel kunnen plannen, dispatchen en monitoren? Ontdek de unieke combinatie van alle aspecten van SAP Service Cloud en een implementatie met Acorel als partner voor Customer Experience.
Bied omni-channel service
Verhoog de klantbetrokkenheid door ze op elk moment van dienst te zijn, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken om contact met je op te nemen. Houd klanten op de hoogte van hun serviceverzoeken.
Verbeter service excellence
Stroomlijn je serviceprocessen, plan technici snel in en voorzie servicemonteurs van de juiste kennis en tools zodat de service de eerste keer meteen goed is.
Creëer winstgevendheid met service
Transformeer je serviceafdeling van een kostenpost naar een winstgevend business model door service te voorspellen en de klantervaring te verbeteren.
Acorel & Noventum: Winstgevende groei door service
Bent u een organisatie die op SAP-software draait en bereid bent om de volgende stappen te zetten om uw service winstgevend te laten groeien? Service Growth with SAP is ontworpen door Acorel en Noventum Service Management om uw serviceorganisatie naar het volgende volwassenheidsniveau te brengen met een minimale time-to-value, uitgaande van uw huidige situatie, resulterend in superieure klantervaringen en optimale winstmarges.
Meer weten? Vul je gegevens in en download onze leaflet.
Sneller klachten afhandelen en je klanttevredenheid verbeteren met SAP Service Cloud
Service draait om klanten en het creëren van memorabele momenten. Met SAP Service Cloud ben je in staat om de beste service vóór, tijdens én na de aankoop te leveren. Door ervaringen van klanten naadloos op elkaar aan te laten sluiten en ze bij iedere stap te ondersteunen, onderscheidt je bedrijf zich van de concurrentie. En door in contact te blijven met je klanten krijg je input om je producten en diensten verder te ontwikkelen.
Dankzij de naadloze integratie met SAP- en non-SAP-systemen koppel je service bovendien eenvoudig aan je sales-, marketing- en commerceprocessen. Zo ben je in staat om een optimale customer experience te bieden
Implementeer SAP Service Cloud in enkele weken!
Ben jij klaar voor een 9+ klantbeleving? Ontdek hoe de Field Service Accelerator je helpt je niveau van dienstverlening en de klantbeleving te verhogen. Realiseer maximaal tevreden klanten, optimaliseer je operationele efficiëntie en verhoog het gebruiksgemak van je field service in de dagelijkse praktijk. De Field Service Accelerator is een SAP gekwalificeerde partner package oplossing op basis van SAP Field Service Management, onderdeel van SAP Service Cloud.Self-service portaal & chatbot
Bied je klanten een 360 graden overzicht van hun installed base (assets) en serviceverzoeken en laat ze 24/7 eenvoudig nieuwe service calls aanmaken. Daarnaast kan je de chatbot gebruiken om je klanten antwoord te geven op de veelgestelde vragen of om ze door te verwijzen naar het klantcontactcentrum.
Planning & dispatching
Jouw serviceteams kunnen eenvoudig serviceverzoeken plannen door middel van drag & drop functionaliteit in ons live planbord. Het biedt real-time beschikbaarheid van monteurs, inzicht in skills en locatieoverzichten om op elk moment de juiste servicemedewerker te selecteren.
Mobiele app voor de buitendienst
SAP Service Cloud biedt de technici een gebruiksvriendelijke applicatie voor iOS en Android die zelfs offline te gebruiken is! Dankzij de vereenvoudigde gebruikersinterface worden technici stap voor stap door het hele serviceproces geleid. De mobiele app ondersteunt hen met checklists en de mogelijkheid tot handtekeningen tijdens de uitvoering van de service.
Rapportages en dashboards
Natuurlijk zijn de KPI’s van de serviceafdeling belangrijk om operational excellence te garanderen. De dashboards in de oplossing bieden nauwkeurige informatie over het serviceproces, zoals first time right, first time fix en responstijden.
Ontdek onze SAP Service Cloud blogs
Benieuwd hoe je klantbeloften nakomt in elke stap van de customer journey? Hoe medewerkers van de klantenservice een compleet beeld krijgen van klanten? Of wil je weten wat SAP Service Cloud jouw organisatie te bieden heeft? Bij Acorel weten we hoe je met een service oplossing een onuitwisbare indruk achterlaat bij klanten. Die kennis delen we graag in onze blogs! Lees ze en kom erachter hoe je met SAP Service Cloud altijd en overal een persoonlijke ervaring biedt.Signify
Strukton Worksphere
itsme
Een belangrijke stap in het digitale verbeterproces is de implementatie SAP Service Cloud. Medewerkers hebben op ieder device en iedere locatie real-time de beschikking over actuele en uitgebreide klantinformatie en statusupdates.
Waarom Acorel
Met Acorel brengen wij een betere klantbeleving binnen handbereik. Een beleving die nauw aansluit op de behoeften van jouw organisatie én jouw klanten.
Wij zijn expert op het gebied van SAP Customer Experience. We leveren de software en verzorgen de implementatie daarvan. Ook begeleiden we je in het vertalen van jouw strategie naar de operatie. En bevorderen we het optimaal benutten van de geïmplementeerde software.
Dit alles doen we met een team van toegewijde professionals. Professionals met verschillende expertises én kennis van de uitdagingen in jouw branche. Professionals die je inspireren om verder te kijken dan de gebaande paden. Zo leveren wij precies wat nodig is om het door jou gewenste resultaat te realiseren. Of zelfs te overtreffen.
Wat ons drijft? Organisaties aantoonbaar succesvoller maken. Elke dag weer.
Wij laten organisaties uitblinken in Customer Experience
E-commerce
Bied jouw klant een gepersonaliseerde beleving en verbeter de online omzet van ieder business model met e-commerce.
CRM
Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om leads en verkoopkansen effectief te verzilveren.
Marketing
Stimuleer conversies, orderfrequentie en orderwaarde door de kracht van gepersonaliseerde omni-channel campagnes.
Customer Data
Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke ervaring over alle kanalen heen.