Acorel
Gratis demo

De transformatie naar een servicegerichte organisatie bij Signify

Oplossingen

Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke service en kom altijd je klantbeloften na.

Lees meer >>

Onze diensten

Bij Acorel geloven we in succesvolle projecten en in nog succesvollere klanten. Het implementeren van SAP-software dient te gebeuren binnen een bepaald projectplan, scope en budget. Betekent dit dan dat ook jouw organisatie automatisch succesvoller is?

Lees meer >>

Klant sinds

2006

‘Met SAP Service Cloud zijn we getransformeerd naar een servicegerichte organisatie. We hebben wereldwijd inzicht in klachten en vragen, waardoor we klanten beter en sneller kunnen helpen.’

Bart-Hendrik Huisman, Head of Customer Satisfaction bij Signify

Klanten beter en sneller helpen

Signify is de wereldmarktleider in conventionele, LED en connected verlichting. Ze maken energiezuinige verlichtingsproducten, systemen en services. Daarmee maken ze het leven van mensen veiliger en comfortabeler, werken bedrijven efficiënter en productiever en worden steden leefbaarder. Signify heeft ongeveer 39.000 werknemers en ze zijn actief in meer dan 70 landen. Om klanten beter en sneller te kunnen helpen bij vragen, schakelden ze de hulp van Acorel in.

Betrouwbare oplossing

Bart-Hendrik Huisman, Head of Customer Satisfaction bij Signify: ‘Door de snel veranderende klantvragen, stonden we voor een uitdaging. Vroeger namen mensen contact met ons op als ze een kapotte lamp hadden. Tegenwoordig willen ze geïnformeerd worden over het verbeteren van de functionaliteit van hun systeem. Om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen, gingen we op zoek naar een betrouwbare oplossing om een betere klantenservice te bieden.’

SAP EMEA Gold Quality Award

Acorel heeft Signify geholpen om in 18 maanden tijd SAP Service Cloud in 60 landen te implementeren. Deze snelle implementatie is door SAP bekroond met de SAP EMEA Gold Quality Award. Huisman is ontzettend trots op deze award en ziet het als erkenning voor het hele projectteam: ‘Samen met Acorel en SAP hebben we onvoorstelbaar snel gewerkt. Toen we binnen Signify de voordelen van deze tool begonnen te zien, hebben we de uitrol versneld en de tool zelf verder uitgerold dan in eerste instantie het plan was.’

Video afspelen

Transformatie naar servicegerichte organisatie

Het resultaat van deze implementatie bij Signify is dat klanten nu sneller antwoord krijgen op al hun vragen. Huisman: ‘SAP Service Cloud stelt ons in staat om te transformeren naar de servicegerichte organisatie die we willen zijn. We hebben nu wereldwijd inzicht in de klachten en vragen van klanten. Ook zien we de kosten en snelheid van afhandeling van deze klantenserviceverzoeken. Met deze cruciale gegevens kunnen we onze klantenservice, producten en diensten verbeteren.’