Acorel
Gratis demo

Kom je klantbeloftes na

Zorg ervoor dat je voor, tijdens en na iedere aankoop je klanten optimale service biedt en altijd je beloften nakomt. Zet je klanten centraal!
Ontdek de mogelijkheden

Wil je dat klanten de beste mogelijke service-ervaring krijgen en ook nog bijdragen aan het verbeteren van je producten en diensten? Ontdek de unieke combinatie van SAP Service Cloud en de service van Acorel.

Klantbetrokkenheid

Verhoog de betrokkenheid van je klantenservice ongeacht waar, wanneer of via welk kanaal je klant met je in contact komt. Je bent altijd in staat je klant feilloos te bedienen.

Chatbots

Help je klanten 24/7 op weg met snelle, accurate antwoorden door artificial intelligence in te zetten. Met chatbots handel je vragen sneller af en ontlast je de klantenservice.

Gestroomlijnde service

Houd klanten op de hoogte van serviceverzoeken, plan medewerkers efficiënt in en voorzie servicetechnici van de juiste kennis en gereedschappen.

Service draait om klanten en het creëren van memorabele momenten. Met SAP Service Cloud ben je in staat om de beste service vóór, tijdens én na de aankoop te leveren. Door ervaringen van klanten naadloos op elkaar aan te laten sluiten en ze bij iedere stap te ondersteunen, onderscheidt je bedrijf zich van de concurrentie. En door in contact te blijven met je klanten krijg je input om je producten en diensten verder te ontwikkelen. 

Dankzij de naadloze integratie met SAP- en non-SAP-systemen koppel je service bovendien eenvoudig aan je sales-, marketing- en commerceprocessen. Zo ben je in staat om een optimale customer experience te bieden.  

Rapport: The Total Economic Impact of SAP Service Cloud

Ontdek hoe SAP Service Cloud organisaties is staat stelt om de klantenservice efficiënter in te richten, inkomsten te verhogen door cross-en upsell en de operationele kosten van het callcenter en integratie drastisch te verlagen.

1

Serviceproces harmonisatie

2

Omnichannel Service in de Cloud

3

Constante product- en serviceverbetering

4

AI Chatbots

5

Proactieve fieldservice

6

Self-service

7

On-demand servicenetwerk

Ontdek alles over SAP Service Cloud

Benieuwd hoe je klantbeloften nakomt in elke stap van de customer journey? Hoe medewerkers van de klantenservice een compleet beeld krijgen van klanten? Of wil je weten wat SAP Service Cloud jouw organisatie te bieden heeft?

Bij Acorel weten we hoe je een onuitwisbare indruk achterlaat bij klanten door je service te verbeteren. Die kennis delen we graag in onze blogs! Lees ze nu en kom erachter hoe je met SAP Service Cloud niet alleen je beloftes nakomt, maar ook je producten en diensten verbetert.

Signify brengt klantbehoefte in beeld

Ontdek hoe Signify SAP Service Cloud gebruikte om de klantenservice een compleet beeld van de klant te geven en daarmee niet alleen de service-ervaring van klanten te verbeteren, maar ook feedback te krijgen op producten en diensten.

Onze Service experts

Marius van Ravenstein

Solution Advisor Customer Experience

Thijs den Dikken

Business Development Manager

+31 6 134 06 182 thijs.den.dikken@acorel.nl

Jeroen Zuijderwijk

SAP Customer Experience Consultant