, Service, Acorel
Gratis demo
, Service, Acorel

Kom je klantbeloftes na

Zorg ervoor dat je voor, tijdens en na iedere aankoop je klanten optimale service biedt en altijd je beloften nakomt. Zet je klanten centraal!
Ontdek de mogelijkheden

Wil je dat klanten de beste mogelijke service-ervaring krijgen en ook nog bijdragen aan het verbeteren van je producten en diensten? Ontdek de unieke combinatie van alle aspecten van SAP Service Cloud en de service van Acorel.

Klantbetrokkenheid

Verhoog de betrokkenheid van je klantenservice ongeacht waar, wanneer of via welk kanaal je klant met je in contact komt. Je bent altijd in staat je klant feilloos te bedienen.

Chatbots

Help je klanten 24/7 op weg met snelle, accurate antwoorden door artificial intelligence in te zetten. Met chatbots handel je vragen sneller af en ontlast je de klantenservice.

Gestroomlijnde service

Houd klanten op de hoogte van serviceverzoeken, plan medewerkers efficiënt in en voorzie servicetechnici van de juiste kennis en gereedschappen.

Video afspelen

Hoe zorg je voor een 9+ klantbeleving?

Ieder bezoek een onderscheidende klantbeleving. Voldoe jij aan de verwachtingen van je klanten? Hoe gemakkelijk kunnen zij hun storingen melden? Of hoe snel is je field service engineer met de juiste skills op weg naar de juiste storing?

  • Bouw een betere klantervaring en zet voor elke storing de juiste technicus in.
  • Help field service te excelleren door inzet van mobiele tools voor directe toegang tot kennis over apparatuur en geautomatiseerde, administratieve taken.
  • Verhoog je klanttevredenheid door klanten zelfbedieningstools te bieden.
  • Optimaliseer je backoffice en zet slimme, intuïtieve tools in voor organiseren, planning en dispatching.

Service draait om klanten en het creëren van memorabele momenten. Met SAP Service Cloud ben je in staat om de beste service vóór, tijdens én na de aankoop te leveren. Door ervaringen van klanten naadloos op elkaar aan te laten sluiten en ze bij iedere stap te ondersteunen, onderscheidt je bedrijf zich van de concurrentie. En door in contact te blijven met je klanten krijg je input om je producten en diensten verder te ontwikkelen. 

Dankzij de naadloze integratie met SAP- en non-SAP-systemen koppel je service bovendien eenvoudig aan je sales-, marketing- en commerceprocessen. Zo ben je in staat om een optimale customer experience te bieden.  
1

Serviceproces harmonisatie

2

Omnichannel Service in de Cloud

3

Constante product- en serviceverbetering

4

AI Chatbots

5

Proactieve fieldservice

6

Self-service

7

On-demand servicenetwerk

Ben jij klaar voor een 9+ klantbeleving?

Uit onze klantbezoeken valt nog veel te winnen. Voor je klant én voor je organisatie. Met de Acorel Field Service Accelerator maak je in 8 of 12 weken al het verschil. Dat levert een snelle ROI op!

Signify brengt klantbehoefte in beeld

Ontdek hoe Signify SAP Service Cloud gebruikte om de klantenservice een compleet beeld van de klant te geven en daarmee niet alleen de service-ervaring van klanten te verbeteren, maar ook feedback te krijgen op producten en diensten.

Ontdek alles over SAP Service Cloud

Benieuwd hoe je klantbeloften nakomt in elke stap van de customer journey? Hoe medewerkers van de klantenservice een compleet beeld krijgen van klanten? Of wil je weten wat SAP Service Cloud jouw organisatie te bieden heeft?

Video afspelen

Acorel Field Service Accelerator 90-sec video

Ontdek hoe je met de Acorel Field Service Accelerator al in 8 weken met SAP Field Service Management aan je 9+ klantbeleving kunt werken. En hoe je nóg meer uit de oplossing haalt met de Customer Experience kennis en ervaring van Acorel. De Acorel Field Service Accelerator is een SAP gekwalificeerde partner package oplossing.

Acorel Field Service Accelerator brochure

Is je field service op zijn best tijdens servicewerkzaamheden? Hoe gemakkelijk kan je klant in zijn eigen servicebehoefte voorzien? Field Service met toegang tot bedrijfs- en klantgegevens én controle voor klanten tot selfservice is excellente service met SAP Field Service Management door Acorel. Wil je happy customers? In 8 tot 12 weken up&running

Meer weten? Kom in contact

Marius van Ravenstein

Solution Advisor Customer Experience

Thijs den Dikken

Business Development Manager

+31 6 134 06 182 thijs.den.dikken@acorel.nl

Jeroen Zuijderwijk

Customer Experience Consultant