Acorel
Gratis demo

Consumer Interactie met SAP CX bij Swinkels Family Brewers

De cashback actie én de 300-years Bavaria campagne

Bij Swinkels Family Brewers zijn SAP Commerce Cloud, SAP Customer Data Cloud en SAP Marketing Cloud geïntegreerd ingezet.

Bij Swinkels Family Brewers vieren we binnen het Consumer Interaction project twee livegangen:  de cashback actie en de 300e verjaardag van Bavaria.

Cashback campagne site


De eerste livegang was op vrijdag 22 februari. Toen is de cashback campagne site live gegaan. Deelnemers kunnen hun kassabon inscannen, persoonlijke gegevens achterlaten, om vervolgens het aankoopbedrag terug gestort te krijgen op hun bankrekening.

Join the toast livegang

De tweede livegang was op carnavalsdinsdag. De 300 years Bavaria campagne is op die dag voor Thailand en Zuid-Afrika live gegaan. In de komende weken zal deze campagne nog volgens planning naar een tiental andere landen uitgerold worden.

En Bavaria viert haar 300e verjaardag niet alleen!

Dit doet Bavaria natuurlijk samen met haar klanten uit verschillende landen. De 300 years campagne biedt deelnemers nl. de mogelijkheid om een wincode in te geven dan wel een toast uit te brengen op het 300-jarig bestaan van Bavaria door het uploaden van een foto / video inclusief begeleidende tekst. Uiteindelijk worden per deelnemend land meerdere winnaars bepaald, die een uitnodiging ontvangen voor een heel weekend feest in en rondom de Bavaria brouwerij.

In het Consumer Interaction project zijn de volgende componenten uit het CX domein geïntegreerd ingezet: Commerce Cloud, Customer Data Cloud, en Marketing Cloud.

Een succes waar het Consumer Interation project team én wij van Acorel als SAP CX partner trots op zijn!