Acorel
Gratis demo

Warmteservice kiest voor omnichannel-strategie

Warmteservice

Warmteservice verkoopt cv-ketels, radiatoren, vloerverwarming, sanitair, dakbedekking, installatiemateriaal en elektra vanuit hun fysieke winkels en via de webshop aan ondernemers en consumenten. Warmteservice begrijpt maar al te goed dat de producten welke zij verkopen ingewikkeld zijn. Warmteservice is dan ook geen anonieme webshop. Ze begrijpen dat in elkaars ogen kijken soms beter werkt met het oplossen van problemen en vraagstukken. Daarom is een sterke omnichannel-strategie waarbij de klant centraal staat essentieel. Warmteservice heeft meer dan 250 medewerkers en 54 vestigingen verdeeld over Nederland.

Warmteservice kiest voor omni-channel strategie

Na de realisatie van een volledige omnichannel-strategie, het optimaliseren van de productinformatie en de introductie van verschillende adviestools, was het tijd voor een nieuwe verfrissende front-end. Het design en gebruikte technieken waren van 2013 en voldeden niet meer aan de verwachtingen van de huidige veeleisende consument. Maar hoe migreer je naar een nieuw design en nieuwe technieken zonder opnieuw te beginnen?
De webshop van Warmteservice is voorzien van een volledig nieuw design en draait op de meest recente SAP Hybris Commerce 6.5 versie. Er wordt gebruik gemaakt van de nieuwste functionaliteit zoals SmartEdit en Personalisatie om de klant centraal te kunnen stellen en een optimale beleving te geven.

Bekijk het resultaat op www.warmteservice.nl.