Acorel
Gratis demo

Dutch IT Channel news: Acorel lanceert Field Service Accelerator

Acorel heeft de tweede door SAP gekwalificeerde Solution Package op de markt gebracht voor SAP Customer Experience

In 8 of 12 weken aan de slag met SAP Field Service Management. Klaar voor een 9+ klantbeleving?

Al na acht weken kun je aan verbetering van je klantbeleving gaan werken.

s-Hertogenbosch, 4 april 2019 – Acorel brengt vanaf vandaag de tweede Solution Package op de markt voor SAP Customer Experience. De Acorel Field Service Accelerator is een door SAP gekwalificeerde dienst, waarmee organisaties binnen acht tot twaalf weken zelf aan de slag kunnen met SAP Field Service Management.

Acorel Field Service Accelerator

De Acorel Field Service Accelerator bestaat uit SAP Field Service Management-licenties, aangevuld met diensten van Acorel. SAP Field Service Management ondersteunt het volledige proces van klantcontact tot aan het afhandelen van serviceopdrachten, zoals onderhoud en reparatie. Het biedt slimme backofficetools voor het inplannen van de juiste servicemedewerkers, mobiele applicaties om technici ter plekke te ondersteunen en een selfserviceportal waar klanten toegang hebben tot alle informatie over hun producten.

Taco Schallenberg

Directeur Acorel

“Onze klanten zijn actief in een markt waar een snelle time-to-market essentieel is. Met onze BASIC package beschikt een klant in acht weken over een werkende oplossing. Dat levert een hele snelle ROI op. 

Met de Acorel Field Service Accelerator krijgen organisaties sneller toegang tot de mogelijkheden van SAP Field Service Management. 

Certificaat

Tijdens de ontbijtsessie ‘Field Service Management 2.0’ werd het certificaat voor de Qualified Partner Packaged Solution ‘Acorel Field Service Accelerator’ formeel overhandigd door Dirk van de Pas, SAP Partner Solution Center Manager the Netherlands. Thijs den Dikken, Business Development Manager bij Acorel, nam het certificaat namens de organisatie in ontvangst.

“We zijn bijzonder trots dat we als eerste partner van SAP nu twee qualified Customer Experience Solution Packages kunnen aanbieden””

Twee Solution Packages

De Acorel Field Service Accelerator is de tweede door SAP gekwalificeerde Solution Package van Acorel. Eerder lanceerde het bedrijf al de Marketing Accelerator, waarmee organisaties in korte tijd meer rendement halen uit SAP Marketing Cloud. “We zijn bijzonder trots dat we als eerste partner van SAP nu twee qualified Customer Experience Solution Packages kunnen aanbieden”, aldus Taco Schallenberg.

Over Acorel

Acorel is een veelzijdige SAP Gold Partner op het gebied van sales-, service-, marketing- en commerceprocessen. Met toegankelijke IT-oplossingen en een diepgaande kennis van SAP Customer Experience oplossingen in de cloud, helpt Acorel organisaties bij het verbeteren van de customer engagement en commerce. Acorel is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar en werkt onder meer voor Swinkels Family Brewers, Signify, Jacobs Douwe Egberts, Agrifirm en Sanoma Media.

Over SAP

Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP (NYSE: SAP bedrijven van elke omvang om hun bedrijfsvoering te stroomlijnen. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten de software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. www.sap.com/netherlands

Dit persbericht verscheen op 8 april 2019 in Dutch IT Channel door Witold Kepinsky