Royal Swinkels Family Brewers over hun intelligente brouwerijen
Oplossingen
Bied een eenduidige en gepersonaliseerde winkelervaring via ieder touchpoint – zowel on- als offline – voor al je klanten.
Lees meer >>
Leer je klant écht kennen en benut de kracht van actuele inzichten om verkoopkansen direct te benutten.
Voorzie je klanten tijdens de volledige customer journey van unieke en persoonlijke service en kom altijd je klantbeloften na.
Krijg inzicht in de voorkeuren, emoties en uitdagingen van je klanten en bezorg klanten een ultieme beleving.
Onze diensten
Bij Acorel geloven we in succesvolle projecten en in nog succesvollere klanten. Het implementeren van SAP-software dient te gebeuren binnen een bepaald projectplan, scope en budget. Betekent dit dan dat ook jouw organisatie automatisch succesvoller is?
Wij geloven in gezonde datastromen. Daarom reduceren wij de complexiteit van data om operationele stabiliteit te verbeteren. Dit maakt processen flexibeler en geeft ruimte voor snellere innovatie.
Het succes van een SAP Customer Experience implementatie wordt pas na de Go-live echt bepaald. Daarom vinden we het belangrijk om organisaties ook na Go-live te kunnen blijven ondersteunen.
Klant sinds
“Royal Swinkels kan straks een intelligente brouwerij doorgegeven aan de volgende generatie Swinkels Brouwers.”
Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels
De klantbelofte van Royal Swinkels
“Voor elk moment een passend biertje”, dit is de klantbelofte van Royal Swinkels, onder andere bekend van Bavaria, Palm en LaTrappe. Om hiervoor te zorgen, moeten ze de consument beter leren kennen.
Stijn Swinkels, board member bij Royal Swinkels en zevende generatie Swinkels brouwers, vertelt in de onderstaande video over de uitdaging om de klant in de digitale wereld beter te leren kennen. Hij laat zien hoe de Swinkels Family bezig is met een digitale transformatie. Taco Schallenberg, CEO bij Acorel, licht nader toe hoe Acorel met behulp van de Customer Experience suite van SAP (Sales, Service, Marketing en Commerce) Royal Swinkels helpt om de klus te klaren.
Digitaliseren van de klantreis
Het digitaliseren van de customer journeys van Royal Swinkels was een absolute ‘must’. Dit omdat zij ernaar streven om op elk moment een passend biertje te kunnen schenken. Dat vereist een optimaal klantbeeld, zowel B2B (directe klanten) als B2B2C (consumenten). Hiervoor gebruikt Royal Swinkels de suite van SAP Customer Experience.